Citat:
Ursprungligen postat av
billigost
Att förlora med en fd Wimbledon-mästarinna är väl ändå mer acceptabelt än att som Goofy förlora mot en hyfsat anonym kinesiska.
Är du fortfarande övertygad om att Rune kommer vinna Wimbledon i år?
Alltså, ogillade Alexander Bublik tidigare, oklart varför (detta gäller ju även Ostapenko som jag numera älskar), men jag har ändrat mig efter fått en inblick i hans liv utanför tennisen.
Om jag förstått det rätt så är Bublik en jäkel på Shack och en djuping som läser svåra avancerade böcker om livets mening.
dessutom småbarnsförälder, gift och ogillar Ryssland.
Dom senaste veckornas matcher mot världsstjärnor har Bublik visat en mästerlig tennis, och dagens batalj mot Karen Kachmanov var inget undantag!
Hoppas Alexander kan tvåla dit gnällig Daniil i morgondagens gräsfinal…