2022-11-09, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Ja, tänk vad segt det hade varit utan TB. Otroligt egentligen att ITF stretade emot så länge mot att införa TB i femte set i GS-turneringarna. Men de gamla stofilerna var väl tvungna att dö först.

Annars har det inte hänt så mycket i tennisens regelverk genom åren.

Vi är ganska ense om poängräkningen ser jag

Det går inte att översätta rakt av till pingisen 12-20 kört, 2-5 i tennis helt öppet, bevis för det skedde bla. i Leo Borgs match igår hade Leo 5-2 men var ljusår från setet
Citera
2022-11-09, 19:04
Citat:
Ursprungligen postat av Runber
Vissa spelare kanske lider av frisör skräck och behöver en huvudbonad som håller ordning på kalufsen

Man kan ju tycka att Nadal borde börja lira med keps, då han uppenbarligen nästan alltid har det när han tränar. Skulle ju täcka flinten.

Keps är coolt. Annars kan man ju komma ihåg Roddick, som nog var sista (och nästan enda) på herrsidan som vågat köra med en visor, eller vad fan det kallas på svenska: en skärm, alltså typ en keps där toppen är öppen. Sån som en massa damer kör med.

Men inte för Nadal då.

Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Jo, det var väl jag som skrev det, dessutom? Men han lade i alla fall karriären på is, kanske i en fryskyl? Hoppas kan man ju, men efter ett så långt uppehåll ger jag honom inte så stora chanser. Ryggproblem (vilket verkar vara den stora grejen) brukar vara svåra att få bukt med.

För övrigt sätter jag Alcaraz insats i Madrid snäppet högre än Runes. Slår man både Djokovic och Nadal så smäller det högre även om vägen till titeln kanske var tuffare för Rune om man tar alla parametrar i beaktande.

Hehe, jag har heller inget bra nick, så är det.

Vi får se med Chung. Tror inte heller så mycket på honom. Rune däremot, svårt att inte misstänka just nu att han är the real deal.
Citera
2022-11-09, 19:35
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Hehe, fortfarande kränkt över nåt jag skrev för två år sen?

Jag väntar bara på caminspelningen

Såg du tennisbrothers highlights emot Popyrin? Fan han satte några schyssta bollar ändå, men jävlar vad man såg klasskillnaden.
Citera
2022-11-09, 19:49
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
Jag väntar bara på caminspelningen

Vann du nån frågetävling då? Jag delar inte min amatörporr med kreti och pleti, ska du veta. Men jag har fått jävligt fin feedback från några i tråden i PM.

Här kan du få en ny chans: vilka syskonpar i tennisen har vi där båda lyckats bli världsetta? Tävlingen är öppen för alla, och fina priser från kategorierna hentai, tentakel, och granny utlovas.

Citat:
Såg du tennisbrothers highlights emot Popyrin? Fan han satte några schyssta bollar ändå, men jävlar vad man såg klasskillnaden.

Yes, såg det. Gillar Popyrin, vars karriär verkar gått lite i stå. Sen har han ju en grym serve, vilken den där Felix inte hade skuggan av en chans att bryta. Alltid kul att se, dock.
Citera
2022-11-09, 19:59
Medlem
bobo909s avatar
Går inge vidare för Draper inledningsvis i denna turnering. Torskar första med 4-1.

Citat:
Här kan du få en ny chans: vilka syskonpar i tennisen har vi där båda lyckats bli världsetta? Tävlingen är öppen för alla, och fina priser från kategorierna hentai, tentakel, och granny utlovas.

Jag kommer bara på Williams systrarna såklart bara på rakarm, men då jag läst att ni gillar att klura till det lite får du gärna upplysa om det finns fler? Mitt flummiga sinne brukar inte vara allt för vasst såhär sent på dygnet
Senast redigerad av bobo909 2022-11-09 kl. 20:02.
Citera
2022-11-09, 20:13
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:

Citera
2022-11-09, 20:15
Medlem
bobo909s avatar
Citat:

Tur att man har dig

Bryan bröderna måste man komma ihåg såklart, Safin/a syskonen var alltså den kluriga att komma ihåg.
Citera
2022-11-09, 20:18
Medlem
ingetbranicks avatar
Slänger in en till här

Citera
2022-11-09, 20:18
Citat:
Jag kommer bara på Williams systrarna såklart bara på rakarm, men då jag läst att ni gillar att klura till det lite får du gärna upplysa om det finns fler? Mitt flummiga sinne brukar inte vara allt för vasst såhär sent på dygnet

Ta det lugnt med strainsen! Men en bra början.

Citat:

Ojojoj, kvällen/helgen är räddad för nicket! Bryans tänkte jag fan inte ens på själv. Vet inte om vi har någon mer, tror inte det. Om inte Stefan4 har någon fler, men annars har vi en vinnare som snart får PM.
Senast redigerad av fryskyl 2022-11-09 kl. 20:22.
Citera
2022-11-09, 21:15
Medlem
bobo909s avatar
Draper reder ut det där. Ska jobba in Stricker nu så det blir nerver imorgon.
Citera
2022-11-09, 21:32
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Visst, de är ju bra och så. Men vad är grejen med keps inomhus? Jag har aldrig ens tänkt tanken att dra på mig en keps i en tennishall. Knappt ens utomhus.

Jag spelar alltid med bandana när jag spelar, samt två svettarmband på varsin arm

Sen kan jag inte slå en rak en-handsbackhand heller, och oftast blir det slice Men serven och forehanden kan överraska. Nu har jag inte spelat på ett tag iofs.
Citera
2022-11-09, 21:38
Medlem
Vem ska vi porta från Turin för att ge plats för Holger har 3 förslag Fritz (utan chans) Casper (tråkig) Nadal (alltför omständig och seg)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in