2009-11-28, 11:29
Medlem
SpaceCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virrevarg
Det är gratis! Tror iaf inte att det är nåt skit med sopcast, har aldrig haft nåt problem med det. Men kör med sopcast du och så hittar du länkarna här när det är dags.
OK, tack!

Och när går själva matchen?
Någon som vet?
Citera
2009-11-28, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceCat
OK, tack!

Och när går själva matchen?
Någon som vet?

21.45
Citera
2009-11-28, 14:13
Medlem
dr-zekes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castlevania
Söderling överraskade mig negativt med sitt passiva spel och orörliga betongfötter. Kändes inte som motivationen var 100 %. Men jag tyckte han agerade fel. Han borde ha gått för snabbare avslut i duellerna istället för att trötta ut sig. Testat lite nya saker som serve o volley och se vart det barkar. Samtidigt får man inte glömma att Davy spelade mycket bra. Jag är främst imponerad av hans serve. Den har svikit honom många gånger. Men i den här turneringen har den varit ett vapen!

Som Robin sa efter matchen måste han upp minst en nivå för att ha chans mot Del Potro. Själv tror jag Del Potro kammar hem hela turneringen och spöar Federer i finalen. Kan Del Potro vara på väg att bli det spöke som Nadal var för Federer 08? Tronskifte på G? 3:e raka inom räckhåll iaf. Dock kan det bli en intressant final. Federer kommer att sälja sig mycket dyrt för att undvika ännu en förlust mot argentinaren.
Skarp analys Castlevania! Jag håller med dig i så gott som allt sånär som på att det blir Söderling - Federer i finalen. Svårt att säga huruvida det är önsketänkande eller inte, det bör vara fördel del Potro inför kvällens drabbning.
del Potro bör bli ett konstant hot i varje GS från och med nu, till skillnad från Murray som inte förmått spela det stora spel han helt klart besitter när det gäller som mest. Helt klart är del Potros etablering i top-5 väldigt välkommet!
Citera
2009-11-28, 14:24
Medlem
Forulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr-zeke
Skarp analys Castlevania! Jag håller med dig i så gott som allt sånär som på att det blir Söderling - Federer i finalen. Svårt att säga huruvida det är önsketänkande eller inte, det bör vara fördel del Potro inför kvällens drabbning.
del Potro bör bli ett konstant hot i varje GS från och med nu, till skillnad från Murray som inte förmått spela det stora spel han helt klart besitter när det gäller som mest. Helt klart är del Potros etablering i top-5 väldigt välkommet!

Jag är nog rädd för att det är önsketänkande från din sida, det känns som typ 70-30 för JMDP i kväll. Men man vet aldrig, om Robin får serven att stämma bra och han vågar spela ut samt att nätspelet fungerar bättre än hittills kan han absolut slå argentinaren.

Jo, vi ska nog vara övertygade om att JMDP är i den absoluta toppen för att stanna där länge. Jag ser honom som favorit att ta över Federers plats som gjuten topp 2 i världen. Han kommer vara killen att slå i turneringar som spelas på annat än grus.
Citera
2009-11-28, 15:31
Medlem
camejos avatar
när spelar federer - davydenko?
Citera
2009-11-28, 15:33
Medlem
Leskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo

Nu. 1-0 till Federer efter 1 minuts spel.
Citera
2009-11-28, 15:33
Medlem
vinternoll-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo

Nu
Citera
2009-11-28, 15:48
Medlem
vinternoll-2s avatar
Vad håller Federer på med???
Citera
2009-11-28, 15:50
Medlem
Leskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinternoll-2
Vad håller Federer på med???

Federer har ju förlorat första set i alla matcher hittils så han vill väl fortsätta den trenden och samtidigt göra av med så lite energi som möjligt som det verkar
Citera
2009-11-28, 15:53
Medlem
vinternoll-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lesky
Federer har ju förlorat första set i alla matcher hittils så han vill väl fortsätta den trenden och samtidigt göra av med så lite energi som möjligt som det verkar

Okej, visste inte att han hade förlorat första set i alla matcher. Då kommer han förmodligen dominera de två sista

Om han nu inte räddar det första.
Citera
2009-11-28, 15:58
Medlem
Leskys avatar
Verkar som det tar ett tag för Federer att komma igång, men sedan när han väl kommit upp i varv är han svårstoppad!
Citera
2009-11-28, 15:59
Medlem
Boceks avatar
Man hoppas ju att Federer skärper sig, nästan som om man tar de för givet. Vilket man kanske inte borde göra. Tänk om Federer skulle åka ut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in