Rom måste vara den sämsta mastersturneringen vad gäller logistik: idag gick strömmen på minst två banor med avbrutet spel som resultat, plus att det visst var ett fett hål i en av banorna. Visst, kanske måste skyllas på italienarna snarare än själva turneringen, men ändå.
Nishikori såg fördjävla svag ut. Många som verkar ringrostiga.
Denna turre tar Nadal i sömnen, skulle serben återhämta sig mentalt efter skandalen så torskar han ändå 0-2 i finalen, OM han tar sig dit. 1.55 i vinnar odds på Nadal och 10:an dunkas igen
Jag använder Flashscore på mobilen som brukar skriva en del ”inför matchen”. Mellan Krajinovic-Djokovic har de skrivit att ”Facing Novak Djokovic in a competitive match at this level is arguably the toughest challenge on Men’s circuit at the moment”.
Jag tror att de har glömt någon... snubben som redan vunnit turneringen nio gånger och är ”grusguden”?
Skön enhandsbackhand han har den där Musetti. Honom kommer man nog uppskatta. Alltid kul med spelare som kan plocka fram oväntade vinnarslag ur rockärmen.
Skön enhandsbackhand han har den där Musetti. Honom kommer man nog uppskatta. Alltid kul med spelare som kan plocka fram oväntade vinnarslag ur rockärmen.
Ja, han ser lovande ut. Italien har något på gång nu, Sinner är en annan vass gosse.
Musetti löser väl Koepfer-pusslet. Schwartzman spelar skit och Hurkacz kan nog slå bort honom. Då har vi i kvart:
Jokern-Musetti
Berrettini-Ruud
Shapovalov-Dimitrov
Hurkacz-Nadal (ja, jag tog inte ens upp att Flint-Kalle slår serben).
Jokern slår Musetti. Ruud lär nog kunna slå Berrettini, svårtippat. Dimitrov slår Shapovalov och Nadal slår polacken. Semi Jokern-Ruud/Dimitrov/Nadal. Tror alla vet hur det går därifrån. Den här gången får inte Jokern mer än totalt 8 gem mot Nadal i finalen.