Citat:
Ursprungligen postat av asdfnk
Shanghai blir jävligt intressant trots det lite sämre startfältet (Federer, Murray, nu roddick skadad) de flesta håller nog antingen Djokovic eller Del potro som favoriter. Jävligt intressant att stekhete Marin Cilic förlorade mot Berdych i en tuff femsetare, jag som trodde Cilic skulle gå till kvarten.
Imorgon har vi ju Söderling som bör slå Almagro, jag tror Tsonga blir för tuff sen men vi får se. Den andra intressanta matchen imorgon är ju Nadal-Blake. Nadal kommer åka på däng han har sett blek ut och det står ju 3-3 i inbördes mellan de två, Go Blake! (ja, jag ogillar Nadal starkt).
edit-de spelas 3 settare i atp tuneringarna...inte 5 settare ^^ :P
ja de va en skräll sedan han kom till final i bejing ju.
söderling förlora mot almagro sist och har vairt ganska tajta matcher mellan dem hitills iår. han kan faktiskt torska den men han borde ju vinna!
jaså 3-3 mellan blake och nadal :O?
fan då låter de lovande för blake bara han inte missar så jäkla mkt som han ibland gör....riktig chansspelare amerikanen. sitter allt e han topp 5,10 i världen.
roddick halkar kraftigt nu i poäng. om tsonga vinner denna tävling går han om roddick.
jag står fortfarande fasst vid att roddick har haft ett rätt dåligt år...(förutom wimbledon såklart)