2015-10-27, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Jag tror han hade tackat nej redan faktiskt.

Enligt Jonas Arnesen har han hållit dörren öppen vid tidig torsk denna veckan, men var tidigt ute med att han tänkte spela ATP i första hand. Slutlig laguttagning på torsdag.
Citera
2015-10-28, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Enligt Jonas Arnesen har han hållit dörren öppen vid tidig torsk denna veckan, men var tidigt ute med att han tänkte spela ATP i första hand. Slutlig laguttagning på torsdag.
Det är skillnad på olika, kommer ihåg när Mats W var DC boss och vi hade ett högst medelmåttligt lag och match i Skåne, PimPim satte sig i bilen för att åka ner och erbjuda sina tjänster men fick vända halvvägs, Mats W ansåg att han inte behövdes, det blev förlust i matchen
Alla som följt svensk tennis har inte undgått hur oerhört bra PimPim kom igång trots lite eller ingen matchträning och skulle naturligtvis ha varit en stor tillgång för laget den gången. Efter det tyckte jag att det var kanon när Mats W lämnade dc-jobbet
Citera
2015-10-30, 14:06
Medlem
Då var det dags, Sverige-Danmark i eftermiddag kl16. Andreas Bjerrehus – Markus Eriksson följs av
Frederik Nielsen – Mikael Ymer. Andra matchen är nog helgens höjdpunkt, och kanske även helt avgörande. Har svårt att se Nielsen förlora mot Eriksson och/eller dubbeln. Livesänds gratis på tennis.se..
Citera
2015-10-30, 14:45
Medlem
Intressant att streamen är igång på uppvärmningen. Verkar som att man förbereder Mikael på Nielsens nätspel.
Citera
2015-10-30, 17:52
Medlem
SaDuBajss avatar
Markus Eriksson måste vara jävligt stolt över sin match mot Andreas Bjerrehus. Han kunde varken stänga först eller andra sett... Och jag skulle bli väldigt förvånad över om han vänder matchen och vinner.
Citera
2015-10-30, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaDuBajs
Markus Eriksson måste vara jävligt stolt över sin match mot Andreas Bjerrehus. Han kunde varken stänga först eller andra sett... Och jag skulle bli väldigt förvånad över om han vänder matchen och vinner.

Starkt av han att lyckas vinna på nå sätt,men det var verkligen dålig match.
Citera
2015-10-30, 22:24
Medlem
Konstig behandling av Siljeström: http://www.expressen.se/sport/tennis/kritiken-ar-konstigt-och-oprofessionellt/

Nu tror jag att man hoppades in i det sista att Lindstedt skulle komma, och man planerade även för att Arvidsson skulle vara disponibel som ju gjort en del okej dubbelresultat samt kan spela singel. Blev pannkaka när båda föll bort, Simonsson borde inte vara i närheten av den matchen egentligen.
Citera
2015-10-30, 22:42
Medlem
Citat:
Konstig behandling av Siljeström: http://www.expressen.se/sport/tennis/kritiken-ar-konstigt-och-oprofessionellt/

Nu tror jag att man hoppades in i det sista att Lindstedt skulle komma, och man planerade även för att Arvidsson skulle vara disponibel som ju gjort en del okej dubbelresultat samt kan spela singel. Blev pannkaka när båda föll bort, Simonsson borde inte vara i närheten av den matchen egentligen.

Spela roll vem som spelar ,bara dom vinner landskampen.
Citera
2015-10-30, 23:11
Medlem
Ser bra ut för Mikael , 2-0 i set, man kan då inte tro han är debutant, vinner han bara sin match ska det nog va klart, tror aldrig han förlorar nästa singelmatch.
Citera
2015-10-30, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Spela roll vem som spelar ,bara dom vinner landskampen.

Nej, men Simonsson är nog kanske våran sjunde eller åttonde bästa dubbelspelare. Då blir det lite konstigt att han helt plötsligt ska spela dubbeln bara för att två saknas. Nu gillar jag iofs honom en del, har ganska bra kapacitet och kan säkert serva bra precis som Brunström. Men Siljeström är topp100 i världen, hade varit högst rankad av alla i laget.
Citera
2015-10-30, 23:47
Medlem
Citat:
Nej, men Simonsson är nog kanske våran sjunde eller åttonde bästa dubbelspelare. Då blir det lite konstigt att han helt plötsligt ska spela dubbeln bara för att två saknas. Nu gillar jag iofs honom en del, har ganska bra kapacitet och kan säkert serva bra precis som Brunström. Men Siljeström är topp100 i världen, hade varit högst rankad av alla i laget.

Elias hade säkert spelat om han varit spelklar, Mikael körde över Nielsen iallafall, så 2-0 , det där tar dom ,imponerande debut av Mikael ändå.
Citera
2015-10-31, 18:24
Medlem
AlbusDumbledores avatar
Final mellan Federer och Nadal då. Var ett tag sedan de möttes va?

Edit: Australian Open 2014 såg jag nu. Ganska sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in