Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-05-23, 15:15
  #1
Avstängd
L_italians avatar
Jag ska berätta nått som jag tycker är helt sjukt, jag vet inte om jag är nojjig och inbillar mig eller om jag blir varnad. Jag skulle åka till Alanya på söndag eller måndag (sista minuten) med 1 kompis. Han ringde till sitt jobb för att ta ledigt men han fick bara ta ledigt på måndagen och endast en vecka. Men det går inga plan på måndagen. Och han måste jobba på söndag och då missar vi planet med 1 timme.

Aja skitsamma tänkte jag, jag tar med en annan kompis som jag hade frågat innan och han ville gärna följa med om den andra inte kunde. Så ringde jag han igår, då hade hans pappa dött av en aggresiv cancer i levern så jag förstår att inte han ville följa med .

Vilken otur jag ringde en tredje kompis han ville också hänga med vi planerade lite smått sen kom HAN också på att han har inget pass.

Nu började jag bli lite smått orolig är det inte meningen att jag ska åka till turkiet? Jag ringde en sista tjejkompis nu. Hon ville följa med jag ringde henne igår 20.00 och vi skulle köpa biljetterna idag. Men igår så blev hon slagen av sin chef så hon har legat på akuten inatt så hon är inte säker på om hon ska med ..


Så vad tycker ni har jag bara ren OTUR eller är jag varnad??
Citera
2008-05-23, 15:49
  #2
Medlem
Cryxs avatar
Helt klart varnad, du kommer nog bli rånmördad väl nere i Alanya.
Citera
2008-05-23, 16:45
  #3
Medlem
senilones avatar
ödet helt klart, det vill jag tro
Och din vän blev slagen av sin chef?! wtf??
Citera
2008-05-23, 18:43
  #4
Avstängd
UrbanResidents avatar
Ödet existerar - Leila K är beviset.
Citera
2008-05-23, 19:21
  #5
Medlem
Varulvs avatar
Vettig diskussion tack. Inga "gör självmord"-inlägg o.s.v

/Mod
Citera
2008-05-23, 20:20
  #6
Medlem
Jack BauerCTUs avatar
Jag tycker inte att du ska åka.
Citera
2008-05-23, 20:39
  #7
Medlem
mästernilsess avatar
-.-

Åk för fan, att det kör ihop sig för dina kompisar betyder inget annat än att du har otur med att hitta respartner.

Men visst, du kan ju stanna kvar hemma på grund av vidskeplighet, som en gammal 1800-talskärring.

Vad gör du helst? Njuter av solen i Turkiet eller sitter instängd som nån Krösa-Maja?
Citera
2008-05-25, 12:56
  #8
Medlem
cockneybastards avatar
Håll dej borta från planet... Personligen har ja sett för mycke på film för att åka om allt dedär hade hänt mina resekamrater.
Citera
2008-05-25, 13:02
  #9
Medlem
mretys avatar
Åk, så får vi se.
Citera
2008-05-25, 21:26
  #10
Medlem
Det är uppenbarligt farligt för dig och dina vänner att stanna i Sverige, hoppas du åker/har åkt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback