2010-11-09, 11:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Det blev bättre. Men jag kräktes två gånger, och efter det så kändes det bara som man hade en rejäl förkylning.
Det gjorde sjukt ont att snorta, men ska göra det hädanefter då min mage tydligen inte pallar bomber. Kunde dock sova som en gud inatt.

Skönt att det blev bättre ialf, men är inget jag ska testa hör jag nu.
Citera
2010-11-09, 12:07
Medlem
Malrs avatar
Men för att slippa att den här svavelsyran tär hål på er magsäck kan ni ju med fördel käka/dricka lite A-fil innan. Det är fan magiskt hur det hjälper mot den här otroligt kaustiska substans.

Jag har själv brukat väldigt mycket fluoramfetamin och i längden funkar det fan inte att ta näsor av det. A-fil och bomber är det enda som funkar. Jag skjuter personligen inte men polaren beskrev att det gjorde jävligt ont i hela armen.
Citera
2010-11-09, 13:49
Medlem
MicrograM du tog för mycket. 100mg räcker. Tänk på att du inte behöver ta lika mycket som vanligt Amfetamin då renheten skiljer sig väldigt mycket.
Citera
2010-11-09, 13:56
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demme
MicrograM du tog för mycket. 100mg räcker. Tänk på att du inte behöver ta lika mycket som vanligt Amfetamin då renheten skiljer sig väldigt mycket.
Jag sköt i mig 150mg upp till 300mg av 4-FMA, har även testat 4-FA och kan säga att doser över 200mg bara var obehagligt, skallebanken kändes som en lite person med slägga slog innanför pannan.
Citera
2010-11-09, 14:28
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demme

Ja, jo, det var nog det som gjorde det hela så obehagligt :P

Provade nyss med två linor á 50 mg, FAN vad det bränns i 20-30 sekunder men sen går det över ganska snabbt. Snoret bara rinner också, satan.

Får se om det kickar snart, känner inte så mycket än.

Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
...har även testat 4-FA och kan säga att doser över 200mg bara var obehagligt, skallebanken kändes som en lite person med slägga slog innanför pannan.

Haha, precis så känns det.

Men, så ruset skiljer sig ganska mycket om man jämför 4-FMA och 4-FA eller?
Senast redigerad av MicrograM 2010-11-09 kl. 14:31.
Citera
2010-11-09, 14:42
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ja, jo, det var nog det som gjorde det hela så obehagligt :P

Provade nyss med två linor á 50 mg, FAN vad det bränns i 20-30 sekunder men sen går det över ganska snabbt. Snoret bara rinner också, satan.

Får se om det kickar snart, känner inte så mycket än.

Haha, precis så känns det.

Men, så ruset skiljer sig ganska mycket om man jämför 4-FMA och 4-FA eller?

4-FMA intravenöst kändes som tjack med en låg dos metylone typ, nästan svävade fram över golvet efter jag va klar...
4-FA tyckte jag var precis som vanligt amfetamin
Citera
2010-11-09, 14:56
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
4-FMA intravenöst kändes som tjack med en låg dos metylone typ, nästan svävade fram över golvet efter jag va klar...
4-FA tyckte jag var precis som vanligt amfetamin

Ah shit, låter najs. Jag upplever inte samma rus på 4-FA som amfetaminet. Blir lite irriterad faktiskt.
Citera
2010-11-09, 19:33
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ah shit, låter najs. Jag upplever inte samma rus på 4-FA som amfetaminet. Blir lite irriterad faktiskt.
Är ju som med amfetamin på gatan, man får ju alltid olika batcher, samma sak med FA't gissa jag
Citera
2010-11-10, 14:04
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Är ju som med amfetamin på gatan, man får ju alltid olika batcher, samma sak med FA't gissa jag

Även om det är 4-FA som HCL?

Känns som om det är det renaste och perfekta varan man kan få fram, typ.

Förresten verkar det lite smått värdelöst att snorta, händer inte så mycket tycker jag...
Är denna substans till för att IV:a alt. bomba?

EDIT: En till fråga till; Hur är det med toleransen??
Senast redigerad av MicrograM 2010-11-10 kl. 14:10.
Citera
2010-11-10, 16:19
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Även om det är 4-FA som HCL?

Känns som om det är det renaste och perfekta varan man kan få fram, typ.

Förresten verkar det lite smått värdelöst att snorta, händer inte så mycket tycker jag...
Är denna substans till för att IV:a alt. bomba?

EDIT: En till fråga till; Hur är det med toleransen??

Är ju fortfarande olika tillverkare, olika batcher och olika kvalité.
Klart att IV är bästa alternativet av dom 3, gör ju dessutom förbannat ont i snoken, men ändå lite små skönt sådär haha

Jag märkte inte av någon speciell toleransökning, inte värre än på vanligt gatutjack.
men jag har bara tagit 1-2 gram per gång av 4-fa och 4-fma och sen fortsatt på vanligt tjack, helt klart de bästa rc-drogerna efter mephedronet. eller nu är ju FA klassat men FMA är ju 100% lagligt ännu
Citera
2010-12-09, 19:38
Medlem
DanneKs avatar
Pallar inte sitta och läsa genom alla sidor med vad är en bra näta 200/300mg eller ? tog typ 100mg och kan ju säga att jag aldrig har kännt nått som svider lika mycket som 4-FA gjorde riktigt ont haha
Citera
2010-12-12, 05:39
Bannlyst
4-fa var inget jag vill höja till skyarna, men en rykare blandat med vanligt amfetamin av en kvalitet utöver det vanliga och en släng 4-fa så fick jag faktiskt rysningar.

Att blanda flortjack och vanligt tjack rekomenderas starkt för andra amfetamin konnäsörer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in