Citat:
Ursprungligen postat av 0th3rland
Men Postafen får ju gravida mot illamåendet och inte utsätter man foster för opiater?
Har fått höra att Postafen är helt ofarligt.
Jag är i ett känsligt stadie med min husläkare. Har börjat prata med denne oftare och be om fler möten och så. Uppdaterat min livssituation lite och så.
Är lite ute efter bensodiazepiner då det är det enda som hjälpt mig mot min nuvarande extrema, ibland förekommande sociala fobi och ångesten som tillhör detta. Givetvis ber jag inte rakt ut om Xanor och en 100-burk Iktorivil.
Men helt enkelt har jag lite irrelevanta (kanske? Voxra iaf,
bupropion) med
Silnoct 10mg vid behov, och nu nyligen började jag få
Stesolid 1x5mg max ett tillfälle per vecka.
Vi är dock precis i ledningsfasen av dessa nya Stesolid Voxran har jag haft ett tag, och likaså Stilnocten (som jag hoppat till Imovane och sedan tillbaka till Stilnocten).
Har även framtida planer på att försöka få ut tramadol för mina knäproblem jag har (provat alvedon, gått till sjukgymnast, tränat, sprungit, vilat, gått till naprapat, knä-experter, och så vidare i min ungdom.
Jag hoppas på att kunna få Tramadol (eller starkare men... man vill ju känna sig realistisk i samtalet).
Därför vet jag inte hur smart det är att be om ett storpack Postafen.
Vad ska jag säga, vad ska jag göra?
Illamående bör ju användas som anledning, men vad har jag för anledning?
Godtags till exmpel att man åker väldigt mycket tåg och att detta nästan alltid genererar till illamående?
Hade tänkt ringa om det idag, faktiskt, om riskerna känns små att de drar mina kopplingar.
Jag har troligen missbruksstämpet.