Flashback bygger pepparkakshus!
2008-05-20, 21:31
Medlem
frukosteras avatar
Något att flumma på? Troligen inte... skulle bara vara bra att veta.
Citera
2008-05-21, 14:32
Bannlyst
www.fass.se.... Medel mot epilepsi. Fullständigt onödig tråd. Tar för fan mindre tid att skriva in fass än vänta på svar här...

Saxat från fass.se

Vanliga biverkningar (förekommer hos fler än 1 av 100 användare):

dåsighet, trötthet, yrsel, huvudvärk, sömnlöshet, viktökning, aptitlöshet, svullnad, kraftlöshet, ökad aptit, försämrad muskelkoordination, ofrivilliga ögonrörelser (nystagmus), darrningar, minnesförlust, myrkrypningar, muskelryckningar, förstärkta eller försvagade reflexer eller bortfall av reflexer, nedsatt vakenhet, nedsatt koncentrationsförmåga, tankestörningar, talrubbningar, försämrat minne, onormalt sätt att gå, kräkningar, illamående, diarré, muntorrhet, matsmältningsbesvär, förstoppning, buksmärta, tandköttsinflammation, sjukdomskänsla, nervositet, nedstämdhet, förvirring, humörsvängningar, oro, synstörningar såsom dubbelseende och nedsatt syn, ledsmärta, muskelsmärta, ländryggsmärta, benfrakturer, lågt antal vita blodkroppar, kärlutvidgning, högt blodtryck, nästäppa, inflammation i svalget, hosta, klåda, småblödningar i huden, utslag, urinläckage, urinvägsinfektion, impotens.
Citera
2008-05-21, 14:34
Medlem
_indees avatar
Finns dock medel mot epelipsi som går att "flumma" på. Lyrica dvs..
Citera
2008-05-21, 15:20
Medlem
RockyRambos avatar
Gabapentin går att flumma på. betydligt bättre än Lyrica, definitivt. De är relativt lika.
Citera
2008-05-21, 15:30
Medlem
Tjackmästarens avatar
Gabapentin är det verksamma ämnet i Neurontin. Många som säger Neurontin går att flumma på.
Citera
2008-05-21, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _indee
Finns dock medel mot epelipsi som går att "flumma" på. Lyrica dvs..

Iktorevil!
Citera
2008-06-25, 18:06
Medlem
langaocbs avatar
I västervik brukar jag flumma på neurontin somnade nyss dock
Citera
2008-06-25, 23:58
Medlem
langaocbs avatar
Som stand-alone drog är inte neurontin så mycket att hänga i julgran, vid något tillfälle satte jag säkert i mig 2500mg, visst blev jag skön och jag vinglade rätt gott och hade svårt att prat och lullade runt i lägenheten och jag kände mig mysig, men jag hade hellre rökt en stadig holk.
Däremot är det rätt shysst att blanda med lite alkohol och cannabis. Vet inte om jag har missförtått fass men tror att det är bra med en liten paus mellan intagen för att kroppen ska ta upp så mkt som möjligt (?) brukar iaf vänta typ en halvtimme eller timme mellan varje kapsel. Nåja, tog 600mg på för och eftermiddagen, blev lite lite seg o skön. Tog en tupplur, hade iofs tagit fett med clonazepam kvällen innan och som vi alla vet har den ungefär samma halveringstid som uran.
Nu på kvällen drog jag 900mg i tre omgångar tillsammans med fyra folkisar och en liten puka brunt. Det funkade riktigt bra, har hög tolerans mot både braj och bir men jag blev ändå väldigt påverkad. Jag kände mig väldigt mjuk och skön, gled runt i stan påväg hem och bara myste. Mysdrog får nog bli epitetet. Inte alls som när man tar benz på alkohol, då blir jag typ kriminell och bara måste ha mer knark, mucka med någon, eller försöka tjåla saker (egentligen inte min stil). På gabapentin vill jag antingen bara mysprata med någon eller bara gå runt och observera vår underbara värld. Shysst drog att sjunka in i.
Ja gabapentin har flumpotential.
btw, någon mening med att snorta iktorivil?
har inget knark till salu, men råkar du springa på mig är jag en snäll kille
Citera
2008-06-26, 00:39
Medlem
C4H8O3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukostera
Något att flumma på? Troligen inte... skulle bara vara bra att veta.

Nej
Citera
2008-06-26, 11:28
Medlem
jäkla skilnad

Citat:
Ursprungligen postat av Trine
Iktorevil!
iktorevil är en benzo visserligen avsedd mot ep , men benzo är benzo och det är en jäkla skilnad mot gabapentin och liknande.
Citera
2008-06-26, 13:14
Medlem
Macgarvers avatar
Förolämpa inte mitt livselexir. Det stavas Iktorivil och inget annat.
Citera
2008-06-26, 14:02
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C4H8O3
Nej

Jo säger jag ju
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto