Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-24, 07:55
  #2617
Medlem
Provat olika varianter av detta. Ska bara slå fast att för mig ger 5000 mg i megados bäst effekt. Mår helt sjukt bra och stark stenadeffekt.

Mår så sjukt bra på gabapentin.

I värsta fall slösar ni bort 5000 mg om ni provar megados då folk reagerar olika tydligen på staggering vs megados.

Inte pratats mycket alls om megados i denna tråden.
Citera
2024-03-24, 12:04
  #2618
Medlem
inspulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Provat olika varianter av detta. Ska bara slå fast att för mig ger 5000 mg i megados bäst effekt. Mår helt sjukt bra och stark stenadeffekt.

Mår så sjukt bra på gabapentin.

I värsta fall slösar ni bort 5000 mg om ni provar megados då folk reagerar olika tydligen på staggering vs megados.

Inte pratats mycket alls om megados i denna tråden.
Jag gör samma sak, 2 300mgare per timme hela dagen lång och mår alltid jätte bra på gabapentin. Inte konstigt dock när jag älskar gabaergics överlag.
Citera
2024-03-31, 08:48
  #2619
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Provat olika varianter av detta. Ska bara slå fast att för mig ger 5000 mg i megados bäst effekt. Mår helt sjukt bra och stark stenadeffekt.

Mår så sjukt bra på gabapentin.

I värsta fall slösar ni bort 5000 mg om ni provar megados då folk reagerar olika tydligen på staggering vs megados.

Inte pratats mycket alls om megados i denna tråden.

Provade igår o grunda med 800 mg o sen 600 mg varje halvtimme.

Gillar även det bättre än 300 mg varje halvtimme. Tar halva dagen isåfall..

800 mg första timmen sen 600 mg varje halvtimme till 3600 mg. 400 mg i sista intaget.

Gav grym stenadeffekt initialt, sen grym torrfylla. Sov som en bäbis.

Slår bara ett slag igen för annat än 300 mg varje halvtimme.
Citera
2024-03-31, 16:00
  #2620
Medlem
yournotlikemes avatar
Gabapentin kan vara trevligt i rätt dos i en dag. Efter det behöver du redan då dubbla dosen för att möjligtvis få samma effekt igen.
Citera
2024-04-01, 20:00
  #2621
Medlem
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Gabapentin kan vara trevligt i rätt dos i en dag. Efter det behöver du redan då dubbla dosen för att möjligtvis få samma effekt igen.

Ja det är svårt att få ett rus mer än 2-3 dagar på raken, däremot så kan man få ett allmänt välmående i flera veckor och månader
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback