Citat:
Ursprungligen postat av
Billybilsson
Jag har gabapentin pga nervsmärta så dosen får jag reglera som jag vill ish. Jag har varit uppe på doser så höga som 12mg xanax men klarat mig ner till 1mg/dag. Nu börjar det tuffa för mig, förstår att det är psykiskt och läggas in är inte ett alternativ då min flickvän i princip inte vetat om någonting, fett fult men att slänga fram det nu efter 10år känns liksom skit. Har inte fått speciellt svåra utsättningssymtom som jag läst att många här fått, jag har klarat mig rätt bra, ökad ångest, tinnitus och sömnproblem samt 2 kramper har jag fått utstå. Men jag hävdade till ambulans och läkare att det var pga vätske och sömnbrist så det trodde man ju på.
Händer det nu igen så tror jag inte historien kommer att tros på, samtidigt så tror jag att jag kan do the jump från 1mg till noll. Men jag vet inte, hjärnan spökar hos mig.
Mvh billan.
Hej. Försök att inte få mer kramper.
Akta dig för LVM anmälan. Då kommer din flickvän garanterat få reda på ditt missbruk.
Du är på god väg att komma ur. Men var försiktig, inte värt att sitta o lida och försöka sluta så fort.
Har slösat så mycket tid av livet på att gå runt med utsättningssymtom.
Lycka till.