Jag säger The Beatles. Finns inte en jävel som inte har lyssnat på dom under en period i sitt liv, från den argaste svartmetallaren till den hårdaste rapparen, alla har diggat The Beatles någon gång.
Jag säger The Beatles. Finns inte en jävel som inte har lyssnat på dom under en period i sitt liv, från den argaste svartmetallaren till den hårdaste rapparen, alla har diggat The Beatles någon gång.
Möjligtvis hört en handfull låtar, men kan inte påstå att jag diggar dom. Än
Har bara hört Lucy in the Sky with Diamonds och tyckte inte ens om den förstår inte storheten med dem.
Får hålla med de två föregående talarna angående Beatles. Alltså, jag fattar varför de anses jävligt stora och är med på varenda lista som görs över låtar, album och artister... MEN jag har aldrig känt något sug efter att lyssna in mig på dem.
Vet inte riktigt. Självklart är Beatles med bland de största, men jag är svag för Stones också. Elvis och The Beach Boys skulle komma högt på min lista. Sen har vi ju Bob Dylan också. Finns mycket stort inom musiken.
Nu är ju detta dagens största band, något så när. Beethoven är helt klart med om man skulle kolla under en längre period. Band som Muse har jag hört talas om men ALDRIG lyssnat på, bandet skapades enligt wikipedia 1994, så unga band kan egentligen inte vara med på listan.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!