2008-05-19, 19:37
Medlem
LiKaShings avatar
Fan va skönt!!!!!!!!111111111111111

Äntligen blir vi av med skittidningen, och ännu bättre, jag blir av med den dryga intetsägande utlänningen som försöker ge mig den varje morgon.
Citera
2008-05-19, 19:52
Medlem
Doktor Porks avatar
Det är måste vara en av de bästa nyheterna på mycket länge. Detta reducerar ju drastiskt antalet odrägliga gratistidningsutdelare och skräpande tidningar. Dock måste jag ju erkänna att jag är lite imponerad av bedriften att göra en tidning som är så smärtsamt värdelös att aftonbladet framstår som finkultur.
Citera
2008-05-20, 00:56
Medlem
Santadunks avatar
Man visste ju att någon eller några av gratistidningarna skulle få lägga ner men de va konstigt att de blev just Punkt SE. Aftonbladet borde ha planerat den tidningen så de visste vad de gav sig in på. Tycker nog de va den bästa av gratistidningarna, den eller Metro, så de va tråkiga nyheter.
Citera
2008-05-20, 01:23
Medlem
Kvackelikvacks avatar
En skräptidning, både till innehåll och till synbarligen huvudsakliga uppgift (att skräpa ner gatorna). Sällan har så mycket papper tappat så mycket värde på så kort tid som på Punktses tryckeri.
Skönt att slippa skiten.

Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Pork
Dock måste jag ju erkänna att jag är lite imponerad av bedriften att göra en tidning som är så smärtsamt värdelös att aftonbladet framstår som finkultur.
Haha. Word!
Citera
2008-05-20, 05:29
Medlem
Santadunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvackelikvack
En skräptidning, både till innehåll och till synbarligen huvudsakliga uppgift (att skräpa ner gatorna). Sällan har så mycket papper tappat så mycket värde på så kort tid som på Punktses tryckeri.
Skönt att slippa skiten.

Tycker du den är sämre än andra gratistidningar?
Citera
2008-05-20, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plicken117
YES!
kört bojkott sen de började, nu ger det resultat!

Tror ju snarare att de lägger ner för dom inte kan kränga reklam, inte för att du tar emot en tidning i T-banan eller ej, så ta inte på dig för mycket av äran
Citera
2008-05-20, 07:22
Medlem
Mackan52s avatar
Jippi! *öppnar champange*.

Äntligen går en del av Aftonhoran (även om en liten del) i graven.
Citera
2008-05-20, 07:35
Medlem
Germanias avatar
äntligen slipper man bli jagad av negrer vid hållplatserna som vill tvinga på en tidningar. men jag förstår inte hur de kunde tro från början att det nånsin skulle bli en lönsam satsning att ha en massa negrer som stod vid varenda jävla hållplats, blev ju färre efter nåt år, som skulle springa runt och jaga folk med deras lilla blad.

fast syftet var kanske bara att jävlas med metro?
Senast redigerad av Germania 2008-05-20 kl. 07:38.
Citera
2008-05-20, 09:16
Medlem
Kvackelikvacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Tycker du den är sämre än andra gratistidningar?
Ja (Metro och City alltså). Hur kan man INTE tycka det? Uppenbarligen är jag inte ensam eftersom det är den av de tre som läggs ner.
Citera
2008-05-20, 16:00
Medlem
Reverent Mishaps avatar
Två Aftonblad = digerdöd. Ett = typ-2diabetes. Hoppas hoppas att den stilistiska härdsmältan till nyhetschef förpassas till någon obskyr personaltidning.
Citera
2008-05-20, 18:38
Medlem
Extra kul är att punkt se var den som verkade mest vänster av de tre gratistidningarna (även om jag bara läst .se-skiten 2 ggr, så jag kanske har fått fel bild). Nu återstår bara en nedläggning av City-skiten. Och framförallt hoppas jag att de feta mitthögskoleutbildade kommunistjournalisterna från .se aldrig får tillfälle att sprida sin dynga igen.
Citera
2008-05-20, 18:51
Medlem
senilones avatar
Det var en jättesöt tjej som gav mig min tidning varje morgon. synd att du försvinner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in