2008-05-19, 11:05
Medlem
Mockens avatar
Detta var efterlängtat men inte oväntat.
Äntligen slipper man de påstridiga kolportörerna som har irriterat mig så många gånger.
Tidningen var bara skit, med skvaller och dålig nyhetsrapportering, som verkade mest vända sig till unga ungdomar.
Citera
2008-05-19, 12:29
Moderator
rotadents avatar
Good riddance to bad rubbish. Den där tidningen blir inte saknad. När jag inte trodde att Aftonbladet kunde bli sämre startade de Punkt SE... Nu väntar jag bara på att Stockholm City lägger ner också så kan skräpmängden på tunnelbanan minska betänkligt.
Citera
2008-05-19, 12:31
Medlem
wonderlands avatar
Det enda som var bra med den, var att den var i ett mindre format än de andra tidningarna. Innehöll inte mycket läsbart.
Citera
2008-05-19, 12:35
Medlem
Det är väl ingen som gråter över detta. Tidningen var skit från början till slut. Nu återstår att se om både Metro och City kan överleva i Stockholm. Metro är helt klart den bästa tidningen.
Citera
2008-05-19, 12:57
Medlem
Ja Metro är ju bäst. Dom skriver "Film:" med röda bokstäver så att man kan skilja ut filmer från serier och annat skit
Citera
2008-05-19, 13:06
Medlem
mishimas avatar
Trodde faktiskt att de skulle låta den leva lite till för att sno annonsörer från Metro och City. Den hade inte lagts ned om inte Schibsted att fått chansen att köpa 35% av Metro. Nu finns de fortfarande kvar på gratistidningsmarknaden.
Citera
2008-05-19, 13:10
Medlem
SingleStars avatar
Ger mig inget då punkt.se alltid varit slut när jag har velat ha en.

Att ta bort något som inte finns ger?
Citera
2008-05-19, 13:13
Medlem
chaoswithins avatar
Oväntat tycker jag, trodde som andra här att city skulle gå under först.
Så 1 down, 1 to go!
Citera
2008-05-19, 14:02
Medlem
Schibsteds verkar ju föredra kvantitet över kvalité och då kan man inte ha ett sådant långsiktigt ägande som en Punkt.se satsning hade krävt.

Mycket skräp dom äger norrmännen.
Citera
2008-05-19, 14:15
Medlem
ayanamiis avatar
Ja! Äntligen! Nu slipper jag bli attackerad av tidningsnegrer överallt.
Citera
2008-05-19, 14:39
Medlem
Zog Ruless avatar
Synd att de lägger ner tidningen, tycker att det är nummer två vad gäller kvalité av gratistidningar. Först kommer Stockholm City och absolut sist kommer Metro, det är en riktig skräptidning.
Citera
2008-05-19, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Synd att de lägger ner tidningen, tycker att det är nummer två vad gäller kvalité av gratistidningar. Först kommer Stockholm City och absolut sist kommer Metro, det är en riktig skräptidning.
Varför tycker du att Metro är så dålig? Ser man till nyhetsvärdering så är ju den klasser bättre än City, som fokuserar på nöjesnyheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in