Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2002-07-30, 20:20
  #1
Medlem
hum vad är det som händer när man ska sluta röka exakt lr va är vanligast iaf för nu har inte jag rökt på ett tag å jag tex äter typ inte alls nästan åå jag svettas som en gris aja tacksam för svar
Citera
2002-07-30, 20:37
  #2
Medlem
vet inte vad du vill ha för svar...

...men har lagt märke till 2 saker som hänt i början när jag tagit mina uppehåll. Dels svettats som en gris o dels blivit lite mer lättretlig. Det e väl det enda som jag märkt.
Citera
2002-07-31, 21:12
  #3
Medlem
Lättretlig har jag märkt. Känner mig ganska likgiltig till det mesta också.
Men jag kopplade inte Svettningarna till brajjat. Tack för att nån annan gjort det.

Det finns ingen där ute som har full koll på det här? Vad händer egentligen?
Citera
2002-08-03, 12:16
  #4
Medlem
Jag har under en längre tid försökt sluta röka brass. Det jag upptäckt är framför allt att jag blir jädra deppig ett par dagar efter jag rökt sista gången. Lättretlig är jag inte så mycket, men svettas gör jag lite dagen efter jag precis rökt...
Citera
2002-09-15, 08:30
  #5
Medlem
Det beror ju på hur länge och mycket man har rökt. Röker man dagligen och sen ska sluta blir ju givetvis vardagen tråkigare och man blir lättare rastlös, lättretlig också svettas man men svettningar brukar gå över ganska snabbt. Men rökat finns ju kvar i hjärnan i en månad från det man slutar röka och sen är väl allt som vanligt. Vissa tror jag kan känna en förändring efter denna tid men det tror jag är olika för alla. Jag har bara haft som längst 5 veckor uppehåll de senaste två-tre åren och då märkte jag ingen förändring alls. Dom första två veckorna är väl svårast eftersom suget att röka kan bli ganska stort. Efter det så var det iaf lungt för mig. Röka ger ju inga fysiska skador utan det är ju bara psyket som kan bli lite skadat. Men... tja, det som händer som man ofta kan märka på människor när dom slutar röka är det att dom inte är lika snälla längre. Men det beror ju på personligheten också men folk som röker brukar ju inte direkt bli våldsbenägna eller så utan man blir ju snarare rädd för konfrontationer o dyl.
Det är väl i princip bara detta som sker så det är ju inte så farligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback