2008-10-08, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuxxen
Gick i samma skola som Niklas i 2år. Kände inte honom direkt, men det var en ganska liten skola så man kände ju honom ytligt.

Misstänkte honom nästan med en gång. Men så vitt vad jag vet så har han haft en jävligt jobbigt uppväxt. Försvarar inte honom på något vis. Tycker bara jävligt som om Nathalie och hennes vederbörande.

men vet du en liten del så tillför gärna det här om du vill?
Senast redigerad av Danneboras 2008-10-08 kl. 00:04.
Citera
2008-10-08, 00:11
Medlem
Tuxxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danneboras
men vet du en liten del så tillför gärna det här om du vill?

Vet inte va du vill jag ska tillägga. Vet inte så super mycket om fallet förutom det som står i medierna plus en del om hans familj. Vill inte säga för mycket för jag "känner" en av hans systrar, jävligt go tjej.. Med respekt för henne så låter jag deras privatliv vara osagt.
Citera
2008-10-08, 01:54
Medlem
Citat:
Vet inte va du vill jag ska tillägga. Vet inte så super mycket om fallet förutom det som står i medierna plus en del om hans familj. Vill inte säga för mycket för jag "känner" en av hans systrar, jävligt go tjej.. Med respekt för henne så låter jag deras privatliv vara osagt.

Din inställning är hedervärd.
Citera
2008-10-08, 09:04
Medlem
Citat:

det du vet om fallet?
Citera
2008-10-08, 10:20
Medlem
Nya uppgifter. Inget tillhygge användes.

Den 21-årige pojkvännen utsatte henne för yttre våld, men något tillhygge ska han inte ha använt.
Han ska dock ha förstått att kvinnan skulle dö av det våld han utsatte henne för
Någon planläggning ser inte ut att ligga bakom dådet.
Enligt åklagaren finns inga indikationer på att 21-åringen skulle ha varit våldsam mot sambon tidigare.
Drygt en vecka efter gripandet har pojkvännen ännu inte gett något klart motiv till gärningen.
”Det har vi inte fått några godtagbara svar på” säger Urban Svenkvist

http://www.alingsastidning.se/nyhet_visa.asp?id=2892&sidnamn=ALINGSÅS
Citera
2008-10-08, 10:31
Medlem
Tuxxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskarna
Din inställning är hedervärd.

Tack!
Citera
2008-10-08, 10:37
Medlem
ParvixIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koriander
Den 21-årige pojkvännen utsatte henne för yttre våld, men något tillhygge ska han inte ha använt. Han ska dock ha förstått att kvinnan skulle dö av det våld han utsatte henne för.

Låter onekligen som strypning. Och den förra polisen som uttalade sig ville helt inte svara "händerna" på frågan om vilket tillhygge som användes.
Citera
2008-10-08, 11:01
Medlem
*host*
Citera
2008-10-08, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
*host*

Är du oxå förkyld

Om det nu är som Nattvandraren har sagt hela tiden, strypning, varför hade han då gjort rent badrummet så grundligt?
Citera
2008-10-08, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CJ900RR
Är du oxå förkyld

Om det nu är som Nattvandraren har sagt hela tiden, strypning, varför hade han då gjort rent badrummet så grundligt?
Kanske kan vara en kombination där han dunkar hennes huvud mot badrumskaklet samtidigt som han stryper henne
Citera
2008-10-08, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koriander
Kanske kan vara en kombination där han dunkar hennes huvud mot badrumskaklet samtidigt som han stryper henne
Jepp.
Citera
2008-10-08, 11:58
Medlem
Motivet ???

Det som är lite skumt tycker jag är att han inte vill berätta om motivet.
Mina teorier om hans tystnad är
1. Han hade inget motiv utan dödade henne i blint raseri påverkad av droger (Vill inte åka fast för droger också så han säger inget)
2. Hon pikar honom för något känsligt. Läste att han var väldigt tunnhårig (kanske kal också) och det är ju ganska känsligt i den åldern. ( Han tycker det är pinsamt om det kommer ut så han säger inget)
3. Hon känner till något olagligt han har gjort och hotar med att anmäla honom så han dödar henne för det. (Han vill inte åka fast för det hon ska anmäla honom för så han säger inget)

Någon som har fler teorier om varför han är så tyst om motivet ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in