Citat:
Ursprungligen postat av marig
Jag tycker om N mamma och de fula saker (läs: lösaktig) som sägs om henne känns som att sparka på den som redan ligger. Gapig är inte heller något jag förknippar med henne, ja förutom den gången jag och systern stod och rökte utanför hennes fönster klockan fyra en vardagsmorgon när hon skulle upp tidigt. Då röt hon till så vi skamset fick smyga upp på rummet igen. Spelar det någon roll om någon fått be om hjälp för att klara av att leva? Har fått be N syster att inte gå in här på FB längre med tanke på att hon säkerligen skulle må mycket mer sämre än vad hon redan gör.. det är en familj i kris och det som N gjort är fruktansvärt, vi är MÅNGA som inte kan förstå.. det gör alldeles för ont att ens försöka. Något måste ha gått riktigt, riktigt fel i huvudet.. för det är inte samma kille man ser framför sig. Snäll, blyg och som kläcker skämt över köksbordet. Fast sen är livet alldeles för komplicerat..
Tyvärr är det så på alla forum (!), att det finns idioter som kommer med hjärnlösa inlägg. Sånt sållar man bort.
Alla här tycker självklart synd om alla närstående. Allt är tragiskt och kan inte göras ogjort.
Många vill ha svar på VARFÖR?
Då spekuleras det vilt fram och tillbaka för att FÖRSTÅ.
Själv tror jag utan att ha belägg för det, att utlösande faktorn är anabola.
Drogen har tidigare gjort snälla killar till monster för sina flickvänner.
Du som verkar vara lite insatt, kan ju döda en del spekulationer!
Det är ju bara bra i så fall.