Citat:
Ursprungligen postat av aggepanken
Jag gick sträckan på Kungsgatan, förbi där deras bostad är, förra söndagen(den 18:e), innan jag läst om hennes försvinnande. Var rätt folktomt, kanske mötte fem pers på den sträckan. Men jag menar, om hon gått ut på ett "normalt" sätt, varför skulle nån lägga märke till det då? Även om det var flera som såg henne?
Jag minns inte hur någon av dom jag mötte såg ut när jag gick där...
Om ni menar att hon "transporterats" från lägenheten efter ett brott så kanske det är värre att utföra, men om han har haft natten på sig så går det ju att köra fram med en bil utanför deras port...
Men hade det varit så att brottet utfördes i deras lägenhet så hade polisen hittat något i lägenheten... Men nu fanns det inget som tydde på att något brott skett där. Så den teorin är ju struken..
OM PV skulle vara GM så skulle det vara mer troligt som några skrivit tidigare i tråden att han hittat henne ute och där fortsatt att bråka och ja...
Men i mina ögon tror jag inte att PV är gärningsman men någon har nog dessvärre tagit hennes liv (jag hoppas innerligt att det inte är så) för tiden talar emot.
Frågan är bara vem och var. Som någon tidigare skrev angående fjällsjön så såg jag i tisdagsmorse (vid 8 tiden) två poliser som stog intill sjön och pratade i mobilen. Kan ha varit en tillfällighet eller att de var där för att kolla läget runt sjön (den är inte så stor).
Jag har tidigare skrivit det och jag önskar jag visste lite mer om N pappa. Sitter han inne eller vad är det när polisen informerar honom angående dotterns försvinnande.