Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-06, 16:05
  #589
Medlem
Chip å dipp fan godaste snacks som finns. Jag använder kvarg för att få ner fettprocenten. Sen har jag börjat hacka i chilli. Blir fan hög på smärtan av chilli. Fick dricka grädde en gång för att kunna andas. Dippen måste vara minst 5 dl annars räcker det inte. Mer dipp än chip alltså.
Citera
2015-12-06, 16:20
  #590
Medlem
jag menar inte att min polare säger att jag blir fett eller ska dö utan när man står och blandar dippen står han alltid och säger vem fan äter så mycket dipp, ibland har han även sagt till sin far och bror. så äter han typ McDonalds varje dag och burger king. och ofta när jag brukar följa med han och handla så köper han ofta redbull och 33 cl burk cola och stycksaker choklad
Citera
2015-12-06, 18:44
  #591
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andy-seagal
jag menar inte att min polare säger att jag blir fett eller ska dö utan när man står och blandar dippen står han alltid och säger vem fan äter så mycket dipp, ibland har han även sagt till sin far och bror. så äter han typ McDonalds varje dag och burger king. och ofta när jag brukar följa med han och handla så köper han ofta redbull och 33 cl burk cola och stycksaker choklad

Skit i honom, du verkar älska dipp och bör odla din kärlek till gräddfilens förlovade förädlade ranch-guld. Fortsätter han tjata kan du alltid säga upp kontakten med fanskapet. Dips before bros, för fan!
Citera
2015-12-06, 19:31
  #592
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andy-seagal
det här är en korkad fråga. jag äter varje helg chips och dipp eftersom det är typ det godaste som finns.. och då brukar jag ta 2 st 3 dl gräddfil det har hänt nån gång att man tagit 2st 5dl. då brukar min polare alltid klaga att det inte är normalt för en person att äta så mycket dipp. jag vet att man inte ska bry sig så mycket om vad andra tycker. men jag undrar hur mycket brukar ni ta i gräddfil.

Tips om du vill va lite nyttig!
Köp kvarg istället det smakar nära gräddfil! Testa!
Citera
2015-12-10, 20:26
  #593
Medlem
Danlos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisneyMouse
Hej, skulle någon kunna tipsa mig om någon dipp som passar till Estrellas Dillchips?

Äter den chipsen så ofta men skulle vara gott med en god dipp till..

Estrellas dillchips är grymt goda att vara dippa i ren fullfet vanlig naturell majonnäs. Gudomligt!
Citera
2015-12-14, 22:26
  #594
Medlem
Senaste 2 helgerna har jag kört

Chips: OLW Ranch
Dipp: Estrella Holiday

Schysst som fan


Citat:
Ursprungligen postat av DenimDude
...det blir som att äta blodpudding utan vaniljsås.
Vänta lite nu... Eller asså va???
__________________
Senast redigerad av Logz 2015-12-14 kl. 22:32.
Citera
2016-01-15, 21:36
  #595
Avstängd
Halloween2s avatar
Var nyss och inhandlade spanish pepper chipsen och sourcream and wild onion dipp. brukar tycka om lite starkare chips med fräsha ljusare smaker.
Citera
2016-01-17, 20:51
  #596
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedensmoker
Gräddfil har alltid varit det naturliga alternativet för min del. Finns många mejeriprodukter som används för blandning, har till och med hör att folk pippar i kvarg. Nej, det klassiska är i mesta fall bäst!


Pippar i kvarg, måste bli väldigt kletigt.
Citera
2016-01-21, 03:53
  #597
Medlem
FrankTheMans avatar
Grillchips och holiday!
Citera
2016-02-03, 12:41
  #598
Medlem
scottbikess avatar
Santa Maria tortilla chips med chilismak och sedan salsa dip (hot) till det! Mums!
Citera
2016-02-08, 01:55
  #599
Medlem
Landales avatar
Två favoriter...

Knaperstekt bacon med Sourcream & Onion dipp. Nyttigt och gott!
Gurka med Dill-dipp på Yoghurt. Ett hälsosammare alternativ
Citera
2016-02-21, 00:00
  #600
Medlem
Ranch chips med hot&sweet dipp är oslagbart, käkat det i helgen, godaste jag nånsin ätit tror jag
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback