2008-06-02, 02:41
Medlem
honken80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SysGhost
...
-----------------

By the way: Bilden är klart ett montage. Det finns tydliga spår på att bilden är redigerad.

Vilka är dessa tydliga spår?
Citera
2008-06-02, 03:10
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Hahaha, å fy fan vilken bild. En synnerligen motbjudande minoritet, sodomiterna. Hur ska man kunna sova med den bilden inbränd i näthinnan?
Citera
2008-06-02, 03:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schlomo ben Goy
Hahaha, å fy fan vilken bild. En synnerligen motbjudande minoritet, sodomiterna. Hur ska man kunna sova med den bilden inbränd i näthinnan?

Det är modern konst, lyftaren är den nya Picasso. De är helt enkelt före sin tid och deras verk är inget många vanliga Svenssons aldrig kommer att förstå.

Hur som helst har de gjort ett enormt genombrott med bilden, antar att det är deras första verk.

Vem är det teoretiskt sett som äger rättigheterna till bilden?
Är det konstnärerna (flygaren och lyftaren" eller fotografen?
Citera
2008-06-02, 11:51
Medlem
jeddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laka
...
Vem är det teoretiskt sett som äger rättigheterna till bilden?
Är det konstnärerna (flygaren och lyftaren" eller fotografen?
Jag skulle tippa på fotografen, det är ju denne som fångar detta fantastiska ögonblick och därmed som "skapar" verket.
Citera
2008-06-02, 13:52
Medlem
pappis avatar
hahahaha jag dog när jag läste frågan " om du fick lyfta vem du ville död eller.." hahahahaha böglyft e ett skoj ord också!!
flygarn ser så jävla glad ut
Citera
2008-06-02, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SFI Agent
Grabbarna är från skåne och är inte bögar vad jag har hört, dem var bara packade som fan. Sjukt gay, men mer vet jag inte. Fick den bilden på msn av en brud "Kolla mina klasskamrater hehehe dem går iv" det förklarar ju allt. ;D

FÖR I HELVETE JÄVLA KORKADE UNGE. DET HETER INTE DEM... HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA ATT FATTA.
Citera
2008-06-02, 13:59
Medlem
bruschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
FÖR I HELVETE JÄVLA KORKADE UNGE. DET HETER INTE DEM... HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA ATT FATTA.

Du skulle inte kunna länka till en grammatiksida eller berätta att man kan ersätta både de och dem med dom?

I sak håller jag med dig; snorungar som inte kan hålla isär de och dem borde per definition vara diskvalificerade från FB alternativt ha personlig assistent.

Mr. anderson hade ett mycket kort mellanspel på FB. Man kan undra varför han ens bekymrade sig om att regga sig. Och jag tror inte heller på förklaringen om att "han hade duschat och jag var tvungen att lyfta rödingen i kodden". Hade varit kul att höra den riktigar förklaringen. Personligen tror jag mer på att det var som skildrats i dikten som någon skrev en bit upp i tråden.
Citera
2008-06-02, 14:07
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
FÖR I HELVETE JÄVLA KORKADE UNGE. DET HETER INTE DEM... HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA ATT FATTA?

Frågor avslutas med frågetecken, se exemplet ovan.

Citat:
Ursprungligen postat av bruschen
Mr. anderson hade ett mycket kort mellanspel på FB. Man kan undra varför han ens bekymrade sig om att regga sig. Och jag tror inte heller på förklaringen om att "han hade duschat och jag var tvungen att lyfta rödingen i kodden". Hade varit kul att höra den riktigar förklaringen. Personligen tror jag mer på att det var som skildrats i dikten som någon skrev en bit upp i tråden.

Ja hela den här jag-halkade-när-jag-kom-ut-ur-duschen-och-min-kompis-fångade-mig-i-ett-perfekt-böglyft-samtidigt-som -flickvännen-tog-kort-förklaringen håller inte.
Citera
2008-06-02, 14:27
Medlem
dullboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ap3
Ja hela den här jag-halkade-när-jag-kom-ut-ur-duschen-och-min-kompis-fångade-mig-i-ett-perfekt-böglyft-samtidigt-som -flickvännen-tog-kort-förklaringen håller inte.

Ja så länge dom inte kommer hit och ger oss och ger oss en vettig förklaring
så får vi nog anta att dom helt enkelt är bögar.

Bilden kanske togs med timerfunktion på kameran.
Citera
2008-06-02, 16:10
Medlem
Gerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dullboy
Bilden kanske togs med timerfunktion på kameran.
Jamen så är det naturligtvis!! Så enkelt, men ändå så briljant! De har ju, liksom kvinnor, det speciella anlaget som krävs för att läsa manualer. Genom att använda självutlösare så behöver de ju ingen kvinna bakom kameran, och på så vis blir ju hela fotosessionen ytterligare gay.

Fan. Man tänker liksom att sådant där homosexuellt naziskräp från Klippan inte har samma kapacitet som oss traditionella människor, men här visar det sig att de lyckades blåsa oss allesammans! "Han blev fluffad"?! Vilken fint!

Det fanns aldrig någon brud i lägenheten
Citera
2008-06-02, 16:56
Moderator
impieteers avatar
Tillbaka till topic med er nu, gubbar. Det är inte grammatik som står på schemat.

Och nej, jag orkar inte gå igenom 1200 inlägg för att plocka ut alla fotomontage och roliga dikter och vitsar med mera. Lyckas ni locka ojn med sex eller glass att göra detsamma, så fint, men det alldeles för mycket jobb om ni frågar mig. Så ni får vackert samsas i samma tråd.

/ Mod
Citera
2008-06-02, 17:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Tillbaka till topic med er nu, gubbar. Det är inte grammatik som står på schemat.

Och nej, jag orkar inte gå igenom 1200 inlägg för att plocka ut alla fotomontage och roliga dikter och vitsar med mera. Lyckas ni locka ojn med sex eller glass att göra detsamma, så fint, men det alldeles för mycket jobb om ni frågar mig. Så ni får vackert samsas i samma tråd.

/ Mod

Eller så startar man bara en ny tråd "Historien bakom bögbilden [FOTOMONTAGE]"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in