2008-05-24, 22:13
Medlem
uffe24s avatar
Skämtstånd?

Citat:
Ursprungligen postat av phunque
KeKeLime noterade att Sebastians "tillstånd" kallas pansarpung. Jag reflekterade över att Sebastian har så kallad porrpung. Det som borde diskuteras är vad kallas det när man:
  1. Har pansarpung
  2. har porrpung
  3. blir böglyft
allt på en gång.

Skulle det kunna vara så att Sebbe blev så otroooligt upphetsad av Jontes beröring att hans kulor drog upp sig - i "skjut-tillstånd"?
Citera
2008-05-24, 22:45
Medlem
Henrik Sordins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffe24
Skulle det kunna vara så att Sebbe blev så otroooligt upphetsad av Jontes beröring att hans kulor drog upp sig - i "skjut-tillstånd"?

...eller att Jonte knyter Sebbes kulor i sin hand, vilket skulle förklara Sebbes min? Ja, och Jontes också för den delen...

EDIT: Böglyftsglassen har förlorat massa poäng! In och rösta! http://sverigessnyggasteglass.se/?11242
Senast redigerad av Henrik Sordin 2008-05-24 kl. 22:48.
Citera
2008-05-24, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik Sordin
...eller att Jonte knyter Sebbes kulor i sin hand, vilket skulle förklara Sebbes min? Ja, och Jontes också för den delen...

EDIT: Böglyftsglassen har förlorat massa poäng! In och rösta! http://sverigessnyggasteglass.se/?11242
RÖSTA NU. Den ska inte förlora!
Citera
2008-05-25, 00:24
Medlem
Erkaa^s avatar
Röstade lite på skoj.
Citera
2008-05-25, 00:27
Medlem
Chilimans avatar
Citat:
KeKeLime noterade att Sebastians "tillstånd" kallas pansarpung. Jag reflekterade över att Sebastian har så kallad porrpung. Det som borde diskuteras är vad kallas det när man:
  1. Har pansarpung
  2. har porrpung
  3. blir böglyft
allt på en gång.

Vad sägs om att man gör en "Sebbelinare"? Luftskeppen var ju oxå i luften, höga av substanser och i stort sett på väg att explodera när som helst..

*edit, citerade fel inlägg, nu är det rätt
Citera
2008-05-25, 00:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik Sordin

mer röster på böglyftsglassen! samtidigt som ni röstar kan ni passa på att ge alla andra bidrag 1 i röst
Citera
2008-05-25, 00:48
Medlem
eldstals avatar
Nu har jag inte läst hela tråden så vet inte om någon har uppmärksammat detta.

Det ligger två ihopslingrade toffsar på bordet, så kankse är det en dam som håller i kameran och dom kankse förlorade ett vad eller liknande och fick göra böglyftet som straff?
Citera
2008-05-25, 00:49
En av världens mest obehagliga bilder - utan tvekan
Citera
2008-05-25, 01:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eldstal
Nu har jag inte läst hela tråden så vet inte om någon har uppmärksammat detta.

Det ligger två ihopslingrade toffsar på bordet, så kankse är det en dam som håller i kameran och dom kankse förlorade ett vad eller liknande och fick göra böglyftet som straff?
Läs tråden
Citera
2008-05-25, 01:28
Medlem
linussons avatar
Citat:
  1. Har pansarpung
  2. har porrpung
  3. blir böglyft
allt på en gång.

Aerodynamikpung?

Nu har jag läst igenom och kan bara konstatera att jag precis som alla andra är högst fascinerad av detta artistiska mästerverk.

Hur går det med patrikgbg's planer på att återigen kontakta våran hjälte? Vet pionjären om tråden på flashback?
Citera
2008-05-25, 01:32
Medlem
Snöblinds avatar
Den här tråden gjorde min kväll. Jag slutar aldrig imponeras av FB!

Inte fan trodde jag när jag började läsa att man faktiskt skulle ha listat ut namn, bilddagbok och till och med tagit telefonkontakt med böglyftarna.

Hatten av, hatten av!

**Ändrade ett stavfel.
Senast redigerad av Snöblind 2008-05-25 kl. 01:51.
Citera
2008-05-25, 01:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snöblind
Den här tråden gjorde min kväll. Jag slutar aldrig imponeras av FB!

Inte fan trodde jag när jag började läsa att man faktiskt skulle lisat ut namn, bilddagbok och till och med ta telefonkontakt med böglyftarna.

Hatten av, hatten av!
FB är precis den stora detektiven Allmänheten som Leif GW och andra poliser/kriminalforskare ibland hänvisar till. Fast FB har inte den där spärren som gör att man snokar upp och överlämnar uppgifterna till sekretesstyrda myndigheter. Här fläks folk istället ut, på gott och på ont. Inkomster kollas upp, foton tankas hem, släktingar kontaktas, skurkar och pervos får nattliga telefonpåringningar och i värsta fall besök av främlingar utrustade med kameror. Känd som okänd, ingen går säker. Det finns tusentals minidetektiver här och alla sporras av varann och ibland eskalerar det långt utom kontroll, men ibland blir det bara klockrent. Detta är ett exempel på när det blir bra. Ingen kommer till större skada och ungdomarna på bilden fördöms inte nämnvärt. Det kunde gått mycket värre om det velat sig illa.

// Roger P.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in