2008-05-19, 21:58
Medlem
Lastbils avatar
Enligt en polare så ska det där va två lumparpolare till honom. Vet inte om han skojade iofs. Ska höra med honom när han kommer hem. Han ligger inne i Eksjö.
Citera
2008-05-19, 21:59
Medlem
Aiadans avatar
Mina vänner håller med om att det här är nog en av dom underligaste bilder vi sett, vi spekulerar dock för fullt över vad upprinnelsen till detta kan ha varit! Återkommer om vi kommer på något särskilt upplyst!
Citera
2008-05-19, 22:12
Medlem
bruschens avatar
En av de mer fascinerande aspekterna på hela historien är dessutom att det finns ett ord för det de gör: böglyft! Ett lika härligt konstruerat ord som t ex nakenchock. Härligt!
Citera
2008-05-19, 22:27
Medlem
00010000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shizzle
Varför ligger inte tråden i skvallerforumet? Skulle förmodligen gå fortare att ta reda på vilka det är där. Eller är skvallerforumet bara till för "kändisar"?
Svaret får du om du klickar dig in i forumskategorin Media där följande står att läsa.

Citat:
Skvaller
Skvaller om kändisar, kända organisationer och företag.
Citera
2008-05-19, 22:40
Medlem
Raouls avatar
Allvarligt talat, det där var en av de märkligaste bilderna jag någonsin sett. Det måste kunna bli en internetklassiker världen över.

Vad kan det röra sig om? Ett fylletrick, ett vad eller bara lite manligt kramande?

Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Jagmisstänker att de inte finns på riktigt - de är en produkt av vår sjuka fantasi.
Och photoshop.
Senast redigerad av Raoul 2008-05-19 kl. 23:22.
Citera
2008-05-19, 22:47
Medlem
00010000s avatar
Vi kan snabbt utesluta att bilden är redigerad då EXIFinformationen är intakt och det inte finns något i filens "källkod" som indikerar att bilden har trixats med.

Detta kollas snabbt upp i valfri HEXeditor.
Citera
2008-05-19, 22:59
Medlem
TigerKids avatar
Gör det inte lite ont att bli lyft i det handtaget?
Citera
2008-05-19, 23:07
Medlem
LéKrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Gör det inte lite ont att bli lyft i det handtaget?

Bara om den som blir kuklyft* är fet. Som du ser är grabben på bilden hyfsat smäcker och klarar manövern med glans.

*istället för böglyft väljer jag att kalla det för vad det är.

Sjukt skön bild för övrigt. Någonstans inombords känner jag en besynnerlig avund över deras odödliggörande, inte trots utan på grund av omständigheterna.
Citera
2008-05-19, 23:14
Medlem
Vem vet? dom kanske bara är riktigt bra kompisar
Citera
2008-05-19, 23:20
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LéKriss

*istället för böglyft väljer jag att kalla det för vad det är.
Och det är inte ett dugg bögigt att lyfta någon i kuken då?
Citera
2008-05-19, 23:34
Medlem
LéKrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Och det är inte ett dugg bögigt att lyfta någon i kuken då?

Inte per princip, inte bögigare än att sparka någon på pungen.
Citera
2008-05-19, 23:50
Medlem
ztingers avatar
Bäraren har även en tatuering på ena armen och han är troligen bög/metrosexuell p.g.a piercingen i läppen och den feta diamanten i örat (att han håller en annan mans kuk i handen betyder troligtvis att han är bög men det är inte säkert).

Dom hade troligen planerat detta i förväg eftersom persienerna är fördragna.

Det ser ut som att det är bäraren som bor i lägenheten och han är ganska nyinflyttad med tanke på renligheten i lägenheten och flyttkartonen man kan skåda bakom soffan. Även det smaklösa bordet tyder på en vilsen människa som precis flyttat hemifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in