2008-05-27, 21:33
Medlem
Franzies avatar
"Hållaren" är en bekant till mig sedan barndomen.
Han har varit i mitt hus, jag har varit i hans.

Jag skäms.
Citera
2008-05-27, 21:58
Medlem
StefanHeterJags avatar
Det som hände på den där bilden finns alltid som ett alternativ om man E:ar, man älskar alla, ligga och krama en kompis ben och berätta att han är värsta bästa kompisen, göra ett böglyft, eller sitta på en ålandsbåt i en okänd hytt och massera främmande tjejers fötter är helt normalt i sådana sammanhang. Man måste bara sätta saker i sitt rätta perspektiv, så enkelt är det.

Jag ser inget att skämmas över i bilden. Jag respekterar folk som skiter i normer och bara "har kul" och låter stunden ta över. Inte nog med att de lyckades med det, de har även roat hundratusentals andra samtidigt, måhända ofrivilligt, men ändå.

Och det är (förvånandsvärt) få som tolkar in något homosexuellt i det där, visst, homoerotiskt, men ändå så verkar alla se att det är två vanliga män som kom på en sak som kändes riktigt djävla roligt när det utfördes.. Men inte riktigt tänkte igenom alla konsekvenser helt och hållet innan det sa klick på kameran .

Jag beundrar ändå att de som kompisar vågar kliva över det "accepterade" och gör en sådan sak som är så tabu. Tjejkompisar på fest må hångla och djup-tung-kyssa varandra, smekas och slicka varandra på brösten och drägla och jucka mot varandra, ingen reagerar, men här har vi två killar som (jag tror är hetero) som bryter mot alla heteronormer och alla patriarkalt inlärda manér.

DET är mod, mina kära vänner. Jag ger de all respekt.

btw, så tror jag fortfarande att det är en kamera med självutlösare som står på en datahylla som tagit bilden, inte att någon tjej var där. Eller har någon av de inblandade sagt något annat och jag har missat det?
Citera
2008-05-27, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hellstorm
http://svinstian.blogspot.com/2008/0...-dokuspan.html

(Vet inte om någon tipsat om detta tidigare, orkar bara inte läsa genom tråden)

Dem kommer fan bli internationella kändisar nu, på riktigt.

Bilden har ju spridits över HELA jävla världen.
Citera
2008-05-27, 22:19
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Bordet är beyond white trash, har sett såna bord hos möbelaffären i Tensta C.
Finns den affären fortfarande kvar? Vad glad jag blir! Möbelaffären i Vårby Centrum går inte heller av för hackor!
Citat:
Ursprungligen postat av hänk3
Kolla på den som har skapat tråden i ovanför avataren står det att han/hon är "flygare" kan vi då förutsätta att det är en kille som kanske har flugit?
Lurka mera. Vad läser du in i titlen "universumkastare"? Titlarna är endast och endast relaterade till antalet inlägg en användare har gjort.
Citat:
Ursprungligen postat av hänk3
isf kanske det är allas flygess sebastian som isf tydligen även gillar att rida hästar på fritiden. ^^
Vad har det med saken att göra? Kan du vara så snäll och förklara?
Senast redigerad av Herr Lindholm 2008-05-27 kl. 22:31.
Citera
2008-05-27, 22:35
Medlem
rappos avatar
Jag kan säga så mycket som såhär mycket, han killen som blir tagen i pillen bor 3 km från mig..
Citera
2008-05-27, 22:50
Medlem
k0nungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rappo
Jag kan säga så mycket som såhär mycket, han killen som blir tagen i pillen bor 3 km från mig..

Han kommer snart bli en världskändis. Snabbt, åk till honom o be om autograf
Citera
2008-05-27, 22:51
Medlem
loafmasters avatar
Tänk att ha fotot av lyftet signerat..
Citera
2008-05-27, 23:26
Medlem
Chilimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Det som hände på den där bilden finns alltid som ett alternativ om man E:ar, man älskar alla, ligga och krama en kompis ben och berätta att han är värsta bästa kompisen, göra ett böglyft, eller sitta på en ålandsbåt i en okänd hytt och massera främmande tjejers fötter är helt normalt i sådana sammanhang. Man måste bara sätta saker i sitt rätta perspektiv, så enkelt är det.

Jag ser inget att skämmas över i bilden. Jag respekterar folk som skiter i normer och bara "har kul" och låter stunden ta över. Inte nog med att de lyckades med det, de har även roat hundratusentals andra samtidigt, måhända ofrivilligt, men ändå.

Och det är (förvånandsvärt) få som tolkar in något homosexuellt i det där, visst, homoerotiskt, men ändå så verkar alla se att det är två vanliga män som kom på en sak som kändes riktigt djävla roligt när det utfördes.. Men inte riktigt tänkte igenom alla konsekvenser helt och hållet innan det sa klick på kameran .

Jag beundrar ändå att de som kompisar vågar kliva över det "accepterade" och gör en sådan sak som är så tabu. Tjejkompisar på fest må hångla och djup-tung-kyssa varandra, smekas och slicka varandra på brösten och drägla och jucka mot varandra, ingen reagerar, men här har vi två killar som (jag tror är hetero) som bryter mot alla heteronormer och alla patriarkalt inlärda manér.

DET är mod, mina kära vänner. Jag ger de all respekt.

btw, så tror jag fortfarande att det är en kamera med självutlösare som står på en datahylla som tagit bilden, inte att någon tjej var där. Eller har någon av de inblandade sagt något annat och jag har missat det?

Håller med dig till fullo. Cudos till

Och angående det sista du skrev så ska lyftaren sagt att det kom in en tjej och tog en bild lite oplanerat i en telefoninterjvu med en FBare, allt finns återgivet i tråden.
Citera
2008-05-28, 00:05
Bannlyst
är glassen borta nu?
Citera
2008-05-28, 00:24
Medlem
Bajenalexs avatar
Bästa polarna, första fyllan på en klassfest.
Citera
2008-05-28, 00:25
Bannlyst
Den här tråden är så JÄVLA guld värd!
Citera
2008-05-28, 00:29
Medlem
EX351s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Bite
Är det bara jag som blir rädd utav blicken som "hållaren" har?
Jag tycker han ser sjukt störd ut.
Självklart är han ju det eftersom han håller en annan karl på det viset men han ser ju för fan ut som en mördare på blicken.

mördare? Ser snarare ut som att han är sugen på att bli körd i röven på blicken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in