2008-05-30, 22:26
Bannlyst
Slänger upp ett till politikerlyft !

http://img103.imageshack.us/img103/9...erlyft2lz3.jpg
Citera
2008-05-30, 22:29
Medlem
k0nungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 00010000
Något i stil med http://pici.se/pictures/nLMhJgkqA.jpg kanske?

Notera de subtila figurerna som gömmer sig bland träden till vänster.

underbart
Citera
2008-05-30, 22:29
Medlem
nu har jag suttit ute i solen ett tag, druckit några öl... pratat med trevlig människor osv.. men jag har inte kunnat sluta fundera över en sak

Om jag inte mins fel så nämner lyftaren att den lyfta personen har varit och duschat med sin flickvän och påpekar smått kaxigt att dom hade sex, för att vad kan man annars göra när man duschar med sin flickvän?
Hur som helst...

Tanken slog mig att den upplyfta mannen har en väldigt hög skicklighet i att hantera kalsonger, då han har erfarenhet nog att ligga raklång i luften samtidigt som han skrevar med benen, men ändå lyckas hålla kalsongerna kvar på fotleden.

Men det är något som inte stämmer...

Okej att man ibland har sex med flickvännen i duschen, och okej att ståndet ibland består en stund efter akten. Det köper jag och förklarar även skämtståndet.

Men vilken människa har sex i duschen och har kalsongerna kvar på sig, för att sedan gå ut och småbråka vänskapligt med sin blivande lyftare och bli bokstavligt upplyft? Jag menar... Kalsongerna borde vara genomblöta?

Även om han inte hade sex i duschen så borde en viril ung man i hans ålder knulla som en idiot mot handsfatet eller dylikt och bli någorlunda svettig?

Han verkar inte vara svettig, och inte heller verkar kalsongerna vara blöta. Jag tror det ligger en hund begravd här

Detta leder mig att tro att detta, med tanke på kalsong-hanterings-skickligheten, kanske var någorluna rutinerat gjort och kanske inte första gången?
Citera
2008-05-30, 22:36
Medlem
phunques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggokrat
nu har jag suttit ute i solen ett tag, druckit några öl... pratat med trevlig människor osv.. men jag har inte kunnat sluta fundera över en sak

Om jag inte mins fel så nämner lyftaren att den lyfta personen har varit och duschat med sin flickvän och påpekar smått kaxigt att dom hade sex, för att vad kan man annars göra när man duschar med sin flickvän?
Hur som helst...

Tanken slog mig att den upplyfta mannen har en väldigt hög skicklighet i att hantera kalsonger, då han har erfarenhet nog att ligga raklång i luften samtidigt som han skrevar med benen, men ändå lyckas hålla kalsongerna kvar på fotleden.

Men det är något som inte stämmer...

Okej att man ibland har sex med flickvännen i duschen, och okej att ståndet ibland består en stund efter akten. Det köper jag och förklarar även skämtståndet.

Men vilken människa har sex i duschen och har kalsongerna kvar på sig, för att sedan gå ut och småbråka vänskapligt med sin blivande lyftare och bli bokstavligt upplyft? Jag menar... Kalsongerna borde vara genomblöta?

Även om han inte hade sex i duschen så borde en viril ung man i hans ålder knulla som en idiot mot handsfatet eller dylikt och bli någorlunda svettig?

Han verkar inte vara svettig, och inte heller verkar kalsongerna vara blöta. Jag tror det ligger en hund begravd här

Detta leder mig att tro att detta, med tanke på kalsong-hanterings-skickligheten, kanske var någorluna rutinerat gjort och kanske inte första gången?
Ja, jag håller med, här ligger en hund begraven. Jonatan: kom tillbaka, allt är förlåtet! Vi kräver att få veta! Eller ber snällt, iaf...
Citera
2008-05-30, 22:39
Medlem
Craids avatar
http://sv.wikipedia.org/wiki/Böglyft_(uttryck)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAhahahah
Citera
2008-05-30, 22:40
Medlem
Satan vad snabbt den plockades bort
Citera
2008-05-30, 22:41
Medlem
Hoegbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Craid
http://sv.wikipedia.org/wiki/Böglyft_(uttryck)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAhahahah

Damn vad stabbt den försvann.
Citera
2008-05-30, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phunque
Jonatan: kom tillbaka, allt är förlåtet!.

Ditto.

Mycket som förlåts, Endast Jonatan har kraften att ställa allt tillrätta.
Citera
2008-05-30, 22:43
Medlem
nat0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoegberg
du måste lägga till ett ) när du klickat på länken, fb knullar till den
Citera
2008-05-30, 22:44
Medlem
Craids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoegberg

Edit: (Tog bort texten då artikeln tydligen fanns kvar)
Senast redigerad av Craid 2008-05-30 kl. 22:52.
Citera
2008-05-30, 22:45
Medlem
Hoegbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n
du måste lägga till ett ) när du klickat på länken, fb knullar till den

Nu funkar den. http://sv.wikipedia.org/wiki/B%C3%B6glyft_%28uttryck%29
Citera
2008-05-30, 22:46
Medlem
zockerzylts avatar