nu har jag suttit ute i solen ett tag, druckit några öl... pratat med trevlig människor osv.. men jag har inte kunnat sluta fundera över en sak
Om jag inte mins fel så nämner lyftaren att den lyfta personen har varit och duschat med sin flickvän och påpekar smått kaxigt att dom hade sex, för att vad kan man annars göra när man duschar med sin flickvän?
Hur som helst...
Tanken slog mig att den upplyfta mannen har en väldigt hög skicklighet i att hantera kalsonger, då han har erfarenhet nog att ligga raklång i luften samtidigt som han skrevar med benen, men ändå lyckas hålla kalsongerna kvar på fotleden.
Men det är något som inte stämmer...
Okej att man ibland har sex med flickvännen i duschen, och okej att ståndet ibland består en stund efter akten. Det köper jag och förklarar även skämtståndet.
Men vilken människa har sex i duschen och har kalsongerna kvar på sig, för att sedan gå ut och småbråka vänskapligt med sin blivande lyftare och bli bokstavligt upplyft? Jag menar... Kalsongerna borde vara genomblöta?
Även om han inte hade sex i duschen så borde en viril ung man i hans ålder knulla som en idiot mot handsfatet eller dylikt och bli någorlunda svettig?
Han verkar inte vara svettig, och inte heller verkar kalsongerna vara blöta. Jag tror det ligger en hund begravd här
Detta leder mig att tro att detta, med tanke på kalsong-hanterings-skickligheten, kanske var någorluna rutinerat gjort och kanske inte första gången?