2008-06-08, 17:11
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phunque
Starkt jobbat, Hyland, med eller utan skämtstånd! *I bow down for the one I serve*. Nästa gång, ta det lilla kalla med öl så du kan erigera ett rejält skämtstånd. Skämtstånd är hemligheten bakom ett lyckat böglyft. Heja!
Ja det blir ju inte alls samma sak utan skämtstånd men jag gjorde mitt bästa iaf. Jag skulle vilja se fler ge sig på ett dylikt projekt. Sup i 3 dagar och försök få till ett skämtstånd ni, så får ni se hur lätt det är!

Torin: Kopiera och klistra så funkar det. http://data.fuskbugg.se/skalman01/b%F6glyft.jpg
Citera
2008-06-08, 17:11
Medlem
Testa kopiera och klistra in adressen istället för att klicka direkt på den, funkade för mig.
Citera
2008-06-08, 17:28
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaiN i Stugan^
frågan är om vi verkligen vill se Hyland med ett skämtstånd

Av nån konstig anledning så är jag väldigt sugen på att få se Hülands skämtstånd.... Jag är metrosexuell.
Citera
2008-06-08, 17:29
Medlem
Torins_sons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Torin: Kopiera och klistra så funkar det. http://data.fuskbugg.se/skalman01/b%F6glyft.jpg

Hahahaha, och som det funkade!! Vilken glädje, vilken entusiasm Mycket bra jobbat
Citera
2008-06-08, 17:41
Moderator
Humbugs avatar
Hyland: Biberkolben har tagit bilderna.

Här finns samltiga bilder: http://bajs.dk/forum/index.php?topic=2444.0
Citera
2008-06-08, 17:51
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Hyland: Biberkolben har tagit bilderna.

Här finns samltiga bilder: http://bajs.dk/forum/index.php?topic=2444.0
Fick ett PM ifrån killen. Fick hans bilddagbokadress.

"En höjdpungt var också när 3st (nicke näck m.m.) dansade nakna samtidigt"
Mohaha.
Citera
2008-06-08, 18:00
Medlem
phunques avatar
Fellow böglyftsentusiaster! Jag tror vi ser början på en massrörelse! Hyland i Sebbes spår för framtida segrar, eller nåt sånt. I'm impressed! Har någon kontaktat expressen eller aftonbladet? Detta kommer bli sommarens fluga. Fler jag skulle vilja se böglyfta (lyftaren står först, sedan flygaren):
  1. Lars Ohly & Göran Persson
  2. K-O Nordin & B-O Gavne
  3. Claes Elfsborg & Martin Timell
  4. Papa Dee & Ken Ring
  5. Ragnar Skanåker & Mac Gänger
Citera
2008-06-08, 18:16
Medlem
haywards avatar
Citat:
Fellow böglyftsentusiaster! Jag tror vi ser början på en massrörelse! Hyland i Sebbes spår för framtida segrar, eller nåt sånt. I'm impressed! Har någon kontaktat expressen eller aftonbladet? Detta kommer bli sommarens fluga. Fler jag skulle vilja se böglyfta (lyftaren står först, sedan flygaren):
  1. Lars Ohly & Göran Persson
  2. K-O Nordin & B-O Gavne
  3. Claes Elfsborg & Martin Timell
  4. Papa Dee & Ken Ring
  5. Ragnar Skanåker & Mac Gänger
Macaulay Culkin lyfter Michael Jackson? Möjligheterna är oändliga; böglyften få.
Citera
2008-06-08, 18:18
Medlem
Forums_hornys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hayward
Macaulay Culkin lyfter Michael Jackson? Möjligheterna är oändliga; böglyften få.

Exakt, så därför måste vi hylla de första lyftarna! Och sedan måste vi också hylla Hyland och hans vän, detta är konst

Edit: När får vi se den första böglyftsfilmen?
Citera
2008-06-08, 18:21
Medlem
Gerras avatar
Citat:
Lars Ohly & Göran Persson
Surely such a feat cannot be done!
Men visst skulle det ha varit alldeles förunderligt underbart om så skedde

Själv skulle jag ge min högra hand för att få uppleva Christopher Hitchens som lyftare och Michael Cera som flygare
Citera
2008-06-08, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rentokiller
haha, det är otroligt komiskt att dem har nazistiska åsikter, när Lyftaren nickar "Gzuphoesdown"!

Vilket fritt översatt betyder att Gangsters är mer värda än horor, på äkta neger-hiphop-slang!

Att han också lyssnar på 50cent gör inte saken mindre rolig, vafan är helsingborgskampanjen för lirare egentligen?

Jonte är inte med i något som heter helsingborgskampanjen och har aldrig varit de heller. De vet jag eftersom jag umgås med han ofta och har gjort de i många år. Så den som har sagt att han är med i helsingborgskampanjen är en lögnare.
Citera
2008-06-08, 18:50
Medlem
haywards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerra
Surely such a feat cannot be done!
Men visst skulle det ha varit alldeles förunderligt underbart om så skedde

Själv skulle jag ge min högra hand för att få uppleva Christopher Hitchens som lyftare och Michael Cera som flygare
Jag låter dig äta kakan och ha kvar handen! Äre någon som är mer flängd i bildredigeringens ädla konst kan nog en riktigt rolig bild fixas fram med denna som grund.
http://img66.imageshack.us/img66/713...asdfsdftu5.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in