2008-06-21, 17:59
Medlem
Meneross avatar
Bästa tråden på FB. Någonsin.

Själv finner jag duschteorin ohållbar, och kräver den sanna versionen om hur det hela gick till.

Jag tror inte att böglyftet var planerat in i minsta detalj långt före, men de måste på något vis ha hunnit plocka fram en kamera och klätt av sej, efter att denna fullständigt klockrena idé kläckts av våra hjältar!
Efter bilden tror jag att de var lite förvirrade, och upplöste sin sociala kontakt för tillfället (dvs Sebbe gick hem), och väl hemma "råkade" bilden komma ut på Internet, möjligen genom lite för många utdelade filer på DC.

Skulle någon som har etablerat kontakt med lyftaren/flygaren (dvs patrikgbg eller Eskapist_) kunna be dem snällt komma in här på FB och berätta? Vi vill ju får svar så fort som möjligt, och ett snällt email skadar väl inte?
Citera
2008-06-21, 20:18
Medlem
Torins_sons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meneros
Bästa tråden på FB. Någonsin.

Själv finner jag duschteorin ohållbar, och kräver den sanna versionen om hur det hela gick till.

Jag tror inte att böglyftet var planerat in i minsta detalj långt före, men de måste på något vis ha hunnit plocka fram en kamera och klätt av sej, efter att denna fullständigt klockrena idé kläckts av våra hjältar!

Håller med.
Citera
2008-06-22, 00:46
Medlem
Bobby briggss avatar
Jag vet inte om det redan uppdagats med de 2 killarna på bilden är i alla fall syskon. De brukar tydligen "hänga" en hel del i Höganäs. En kompis visste tydligen vilka de var och berättade att de är syskon.
Fast jag vet inte riktigt. Det förklarar en del men blir lite äckligare när man tänker på att de är syskon...
Citera
2008-06-22, 00:51
Medlem
00010000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby briggs
Jag vet inte om det redan uppdagats med de 2 killarna på bilden är i alla fall syskon. De brukar tydligen "hänga" en hel del i Höganäs. En kompis visste tydligen vilka de var och berättade att de är syskon.
Fast jag vet inte riktigt. Det förklarar en del men blir lite äckligare när man tänker på att de är syskon...
Det har redan diskuterats och dementerats (av mig själv faktiskt).
Dom är INTE bröder.

Sebastian och Jonatan har olika efternamn och är enbart polare, inget mer.

Allt finns redan i tråden, många, måååååånga sidor bakåt.
Citera
2008-06-22, 00:57
Medlem
Dollarkungens avatar
Deras föräldrar kanske är syskon?
Citera
2008-06-22, 13:27
Medlem
Supranoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 00010000
Det har redan diskuterats och dementerats (av mig själv faktiskt).
Dom är INTE bröder.

Sebastian och Jonatan har olika efternamn och är enbart polare, inget mer.

Allt finns redan i tråden, många, måååååånga sidor bakåt.

Dom kanske är halvbröder?? Jag har två syskon och dom har inte samma efternamn som mig för att vi inte har samma pappa.
Citera
2008-06-22, 13:45
Medlem
blåhästs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 00010000
Enligt hans tjejs bdb är dom dock tillsammans igen.

Smart tjej som tar tillbaka honom efter "Bästa jag kunde gjort var att dumpa dig ;D"...
Citera
2008-06-22, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supranoo
Dom kanske är halvbröder?? Jag har två syskon och dom har inte samma efternamn som mig för att vi inte har samma pappa.
Dom är inte det.
Citera
2008-06-22, 13:53
Medlem
00010000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supranoo
Ja man kan ha olika efternamn och ändå vara syskon, både hel- såväl som halvsyskon men i fallet med våra vänner Flygaren och Lyftaren så är det inte så. Dom är inte syskon.
Citera
2008-06-22, 14:20
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Det är många som ställer sig frågan "varför" just nu. Har ni aldrig hört talas om "guy love"?

http://youtube.com/watch?v=lL4L4Uv5rf0
Citera
2008-06-22, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Det är många som ställer sig frågan "varför" just nu. Har ni aldrig hört talas om "guy love"?

http://youtube.com/watch?v=lL4L4Uv5rf0
Guylove, thats all it is, Guylove(8)
Citera
2008-06-22, 15:13
Medlem
Så, 157 sidor har jag läst inatt

Men, en sak har jag tänkt på. Kan inte vara lätt att vara lyftare, gör du något fel, så kanske flygaren får skadestånd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in