2008-06-08, 16:03
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Mohaha. Jag såg nu att det bara var att klippa och klistra länken. Fin bild! Den är tagen vid Axelsberg, vi var och såg Tunnan & Moroten i ett skjul där. Jag har inget skämtstånd just för att jag var full och har varit så sedan i torsdags. Jag ska försöka ronka upp ett skämtstånd någon annan dag när jag har mindre alkohol i kroppen. Jag skulle även vilja veta vem som lagt ut bilden. Det var väl 3 pers som tog kort, så skicka ett PM så jag får veta vem som är den skyldige.
Din nuvarande avatar hamnar nu i ett helt annat, och betydligt roligare läge, när man sett uppföljaren. Fler spontana lyft till folket!
Citera
2008-06-08, 16:06
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Din nuvarande avatar hamnar nu i ett helt annat, och betydligt roligare läge, när man sett uppföljaren. Fler spontana lyft till folket!
Tack tack! Jag har försökt nu i några helger att få till en böglyftsbild men jag glömmer alltid bort vem det är som tar kort! Så kommer en bild upp genom att någon hittar den på Bilddagboken och skickar till sin kompis som lägger upp den och ger länk i den här tråden. Herrens vägar äro böglyftiga, minst sagt.
Citera
2008-06-08, 16:14
Medlem
Forums_hornys avatar
Citat:
Tack tack! Jag har försökt nu i några helger att få till en böglyftsbild men jag glömmer alltid bort vem det är som tar kort! Så kommer en bild upp genom att någon hittar den på Bilddagboken och skickar till sin kompis som lägger upp den och ger länk i den här tråden. Herrens vägar äro böglyftiga, minst sagt.

Ja herrens vägar äro böglyftiga helt klart. Fan vad jag älskar detta fenomen.
Citera
2008-06-08, 16:19
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:

Skönt att du dök upp och tog cred för bilden, ihop med din likaledes skäggbeprydda polare som självklart ska ha cred också för det orädda greppet!
Jag kände igen dig direkt, men tyckte det kändes fel att outa dig så jag avvaktade.
Citera
2008-06-08, 16:22
Medlem
Clay Allisons avatar
Den där Hyland vettu... Går från klarhet till klarhet. Etta på min lista för närvarande.
Citera
2008-06-08, 16:27
Medlem
Hylands avatar
Nemas problemas. Ni kan prata på hur mycket ni vill. Lägg märke till att jag visste att det var jag redan innan jag hade sett bilden.
Jag har väl lagt upp bilder i var och varannan tråd så det är lugnt. Men jag lovar att försöka få till en bild när jag har skämtstånd också.
Citera
2008-06-08, 16:37
Medlem
WalkItOuts avatar
Citat:
Nemas problemas. Ni kan prata på hur mycket ni vill. Lägg märke till att jag visste att det var jag redan innan jag hade sett bilden.
Jag har väl lagt upp bilder i var och varannan tråd så det är lugnt. Men jag lovar att försöka få till en bild när jag har skämtstånd också.
Underbart gjort Hyland! Hoppas att denna bilden kommer göra att andra också vågar träda fram med sina böglyft!
Citera
2008-06-08, 17:00
Medlem
PaiN i Stugan^s avatar
frågan är om vi verkligen vill se Hyland med ett skämtstånd
Citera
2008-06-08, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PaiN i Stugan^
frågan är om vi verkligen vill se Hyland med ett skämtstånd
Varför skulle vi inte vilja det? Klart det ska tas fram skämstånd!
Citera
2008-06-08, 17:03
Bannlyst
Skulle någon vänlig själ vilja lägga in följande bild på lyftaren:
http://www.san.ba/images/articles/il...inkovic-01.gif

Och den här på svävaren:
http://www.sportsport.ba/slike/sadrz...sanovic230.jpg

Omvänt skulle också gå bra om det är lättare.

Tack i förhand
Citera
2008-06-08, 17:04
Medlem
Torins_sons avatar
Är det bara jag som inte kan se bilden? Står att den är borttagen eller liknande.

Edit: Det är alltså inte originalet jag menar.
Citera
2008-06-08, 17:07
Medlem
phunques avatar
Citat:
Starkt jobbat, Hyland, med eller utan skämtstånd! *I bow down for the one I serve*. Nästa gång, ta det lilla kalla med öl så du kan erigera ett rejält skämtstånd. Skämtstånd är hemligheten bakom ett lyckat böglyft. Heja!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in