Citat:
Ursprungligen postat av uffe24
Jonte har tydligen inte fattat vilken otroolig publicering denna bild har blivit på internet. Absolut inget snack om "bögeri" även om bilden har fått namnet "böglyftet"! Jag tror att INGEN läsare av tråden - och lyssnare till telefonintervjun - "misstänker" att Sebbe skulle vara det minsta homosexuell.
Det skulle vara spännande att få veta varför "lyftaren" Jonte reagerar så ruskigt aggressivt på FB-läsarnas uppskattning och beundran av den här ursprungliga bilden......
Vad gäller Sebastian så har du rätt. Ingen som har sina vätskor i behåll skulle få för sig att han är ens det minsta bicurious. Sebastian är lika mycket heterosexuell som Fredrik Ljungberg är homosexuell
Jonatan däremot... Hans överansträngda reaktion på publiciteten, hans ivriga bögeriförnekelser, och så förstås bilden där han håller i en annan mans penis... Sammantaget så finns det väl liten eller ingen tvekan om att han är homosexuell. Eventuellt en sådan där garderobsbög.
Just deras olika personligheter förbryllar mig... De är liksom inte kompatibla. Jag förstår att två killar med Sebastians personlighet busar loss och böglyfter lite över en spliff då och då, och två killar med Jonatans läggning kan mycket väl tänkas förspela med lite böglyft. Men båda med varandra? Nä; Det stämmer bara inte.
Jag lutar nog åt att det fanns en tredje människa i lägenheten när fotot togs. En sorts felande länk. Kanske en lättimponerad högstadiebrud eller någon alfahanne som grupptryckte fram böglyftet. I vilket fall som helst så går det inte ihop med bara Jonatan och Sebastian