2008-05-17, 21:11
Medlem
Nu var det som s att jag fr ngra veckor sedan var p vg hemt efter en kvll p krogen d jag stter p en strre grupp mnniskor som r i slagsml. Nyfiken som jag r stannar jag till och tittar p. Hur som helst s brjar det ena gnget ropa "Vi r Werewolf Legion!".

Blev lite undrande och frskte kolla upp vad detta var fr gng hr p Flashback. Hittade dock inget, s frgan r vilka r detta? r detta nt strre gng eller prospects av ngot slag till nn grupp?
2008-05-17, 21:15
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jsomijonas
Nu var det som s att jag fr ngra veckor sedan var p vg hemt efter en kvll p krogen d jag stter p en strre grupp mnniskor som r i slagsml. Nyfiken som jag r stannar jag till och tittar p. Hur som helst s brjar det ena gnget ropa "Vi r Werewolf Legion!".

Blev lite undrande och frskte kolla upp vad detta var fr gng hr p Flashback. Hittade dock inget, s frgan r vilka r detta? r detta nt strre gng eller prospects av ngot slag till nn grupp?

De r ett gng frn skrholmen, besende av uteslutande(?) blattar frn frmst sydamerika och arablnder. Ledarna fr gnget sitter inne nu s de r lite avtacklade fr tillfllet.
2008-05-17, 21:35
Bannlyst
Lite sm lustigt nr ett gng med nysvenskar frsker stta sig i respekt genom att starta ett gng d man tidigare misslyckats med allt annat.

Jag har fr mig att ledaren hade en vst som det stod World Wide President p.
Undrar just hur mnga "chapters" det finns i hela vrlden?

Stackars den fretagaren som anlitade just dessa att driva in en skuld och inte visste att polisen var med frn frsta kontakten. - Shit hr kan vi gra buisness tnkte nog ledaren och fretagaren men aj aj aj s det gick vid frsta framtrdandet och s var sagan ver?
2008-05-18, 01:18
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
De r ett gng frn skrholmen, besende av uteslutande(?) blattar frn frmst sydamerika och arablnder. Ledarna fr gnget sitter inne nu s de r lite avtacklade fr tillfllet.
Lustigt att de vljer ett s "ariskklingande" namn...
Kunde satt min morsa i pant p att de bestod av tjocknackade vitingar med taskiga fngelsetatueringar i fejan.
2008-05-18, 04:58
Medlem
Jag kan ha fel, men tror det startades som ett fngelsegng sen spred sig ut till frorterna sg nn liten kis springa runt med en hood trja med tryck p ryggen
2008-05-18, 10:13
Medlem
Vad mktig man mste knna sig nr man mste BERTTA fr folk vilket gng man tillhr, och det uppenbarligen inte hade ngon avsevrd effekt p handgemnget iaf.
2008-05-18, 10:53
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Det finns redan trdar om detta. Hr r en av dem... http://www.flashback.org/showthread.php?t=494588

*trd lst*

// Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in