Citat:
Ursprungligen postat av Duality
Strunt. Som sagt, jag är svensk och ser inga problem med TS eller andra med utländskt påbrå ( ej invandrarbakgrund ). Du verkar ha en mycket skev bild av hur det går till socialt, och jag gissar på att ev. skitsnack helt enkelt har att göra med ett ogillande av personen ifråga, och inte p.g.a. hans ras ( vilken jag räknar som europeisk, by the way ). Sen räknar i.a.f. jag varje folkslag för sig. Jag har inte mycket till övers för vissa etniciteter medan andra är helt OK... men återigen, TS är svensk.
Han är inte svensk och kan aldrig bli det. Möjligen om han avlar bort den utländska sidan i tre (3) generationer. För honom är det dock kört.
Citat:
Fyfan, vilket svenskförakt du verkar ha!
Du anklagar moi?
Det är ni som alltid kommer att förakta honom för hans blattiga sida. Tycker att du ska vara ärlig och säga det istället för att sitta här och ljuga honom rätt i skärmen.
Citat:
Min mamma har tyskt "blod" i sig. Hör jag hemma i tyskland då? Nonsens.
Är du västerländsk så spelar det naturligtvis ingen roll. Gränsen går nog vid Baltikum skulle jag säga. Det är så lång österut man kan sträcka sig. Polen går bort. Frankrike är acceptabelt. Tyskland, UK och USA är status.
Rätta mig gärna om jag har missat något.