Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag är helt ärlig och denna tråd ger mig rätt. Inte ens den så hårdföre signaturen "M_A_R" lade fram saken som den egentligen är: Den som har icke-västerländskt blod kan aldrig bli accepterad som svensk.
Man kommer naturligtvis att låtsas att så inte är fallet framför honom, men när han vänder ryggen till förvandlas han åter till blatte. Jag vet vad jag talar om här. Detta har jag tom. fått bekräftat av riktiga svenskar.
Tårdskaparen har bara ett val. Om han inte vill vara en andra klassens svensk, måste han gå tillbaka till sina Balkanska rötter. Det är nämligen där som han hör hemma. Blod förvandlas aldrig till vatten.
Anledningen till att jag var lite försiktig är ju för att jag inte känner människan, och inte har en aning om hur han ser ut. Klart att de flesta svenskar inte ser en svartskalle som svensk, inte ens om han är adopterad och uppför sig helsvenskt, eller om han är rasblandad. Detta är ju fullkomligt naturligt, och dina inlägg i denna tråd gör mig alldeles varm i hjärtat. Det finns hopp.
Personligen tycker jag att personer som skapar sådana här trådar är lite av idioter. Hade jag själv varit blatte (vilket jag tack och lov inte är) hade jag aldrig ens tänkt tanken på att starta en sån här tråd, och frågat realisterna/rasisterna på det här forumet vad DE anser om MIG... Den här killen måste ju helt sakna
cojones.
Vi har haft såna idioter här tidigare. De har lagt in ansiktsbilder på sig själva, eller ögon- och hårbilder, allt för att få något slags bekräftelse på att de duger. Oftast rör det sig om blandras-bastarder eller nazi-wannabes.
Snälla ni, vill ni få bekräftelse ställ upp i någon dokusåpa i TV, i stället. Säkert mycket mer givande för er.
Men även om svenskar inte accepterar svartskallar som "äkta" svenskar, så är det många svenskar som accepterar dem som vänner och som sällskap. I en del fall så är toleransen så stor, att motbjudande rasblandning uppstår.