2008-05-16, 00:56
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neu
Men just att "blodet" skulle utgöra nationen och därigenom den sammanhållande kraften är bara rent jävla skitsnack som inte ens de flesta nazister tror på.
En nation kan iofs defineras på lite olika sätt men jag ser ingen anledning till att man inte ska betraka ett land som en nation trots viss etnisk uppblandning om det finns en gemensam värdegrund (ber om ursäkt för det uttrycket), sociala normer, kultur&traditioner och språk.

Är du helt outbildad eller låtsas du bara? Blodet och rasen är det centrala i nazismens ideologi.

Ett land som har en "viss etnisk uppblandning" av icke-vita folkslag, såsom negrer, turkar och araber är ingen sann nation, utan ett mångkulturellt missfoster. Detta skrev ju Hitler i Mein Kampf.
Citera
2008-05-16, 01:01
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekadentus
Du har så rätt, så rätt. Detta är min verklighet trots att jag mentalt är lika svensk som alla andra.
Min mor har jag inte träffat sen jag var runt sju år och jag har inga kontakter i juggeland, kan inte ens peka ut landet på karta, så jag är nog fast i Sverige.

Nu ska jag sova, dock ska jag ägna mig lite åt rasblandning innan sömnen infriar sig

Detta kommer att bli en intressant tråd, natti!
Tänkte precis skriva att jag och de flesta jag känner dömer folk efter handling, inte härkomst men du var ju inte sen att dra på dig offersvartingkostymen så visst... Du är en svartskalle for life. Nöjd, nu?
Citera
2008-05-16, 01:11
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag är helt ärlig och denna tråd ger mig rätt. Inte ens den så hårdföre signaturen "M_A_R" lade fram saken som den egentligen är: Den som har icke-västerländskt blod kan aldrig bli accepterad som svensk.

Man kommer naturligtvis att låtsas att så inte är fallet framför honom, men när han vänder ryggen till förvandlas han åter till blatte. Jag vet vad jag talar om här. Detta har jag tom. fått bekräftat av riktiga svenskar.

Tårdskaparen har bara ett val. Om han inte vill vara en andra klassens svensk, måste han gå tillbaka till sina Balkanska rötter. Det är nämligen där som han hör hemma. Blod förvandlas aldrig till vatten.

Anledningen till att jag var lite försiktig är ju för att jag inte känner människan, och inte har en aning om hur han ser ut. Klart att de flesta svenskar inte ser en svartskalle som svensk, inte ens om han är adopterad och uppför sig helsvenskt, eller om han är rasblandad. Detta är ju fullkomligt naturligt, och dina inlägg i denna tråd gör mig alldeles varm i hjärtat. Det finns hopp.

Personligen tycker jag att personer som skapar sådana här trådar är lite av idioter. Hade jag själv varit blatte (vilket jag tack och lov inte är) hade jag aldrig ens tänkt tanken på att starta en sån här tråd, och frågat realisterna/rasisterna på det här forumet vad DE anser om MIG... Den här killen måste ju helt sakna cojones.

Vi har haft såna idioter här tidigare. De har lagt in ansiktsbilder på sig själva, eller ögon- och hårbilder, allt för att få något slags bekräftelse på att de duger. Oftast rör det sig om blandras-bastarder eller nazi-wannabes.

Snälla ni, vill ni få bekräftelse ställ upp i någon dokusåpa i TV, i stället. Säkert mycket mer givande för er.

Men även om svenskar inte accepterar svartskallar som "äkta" svenskar, så är det många svenskar som accepterar dem som vänner och som sällskap. I en del fall så är toleransen så stor, att motbjudande rasblandning uppstår.
Citera
2008-05-16, 01:16
Medlem
Herr Ordförandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Men även om svenskar inte accepterar svartskallar som "äkta" svenskar, så är det många svenskar som accepterar dem som vänner och som sällskap. I en del fall så är toleransen så stor, att motbjudande rasblandning uppstår.

Kanske en överflödig fråga, men menar du alltså att det egentligen är någonting konstigt att umgås med människor med en annan etnicitet? Din aversion mot rasblandning kan jag iaf förstå anledningen till, men umgänge?
Citera
2008-05-16, 03:36
Medlem
HalvSvenskens avatar
Jag skulle se dig som svensk ! Och jag kan lova dig att inte folk bryr sig så mycket om du inte ser 100% "ursvensk" ut. Finns många som är assimilerade och är precis som svenskar till sättet. Alla har väl idagens Sverige träffat någon sådan!. Det som dom flesta inte gillar är 50 cent wannabes som våldtar,rånar,bryter på svenska och misshandlar "svennar".
Citera
2008-05-16, 05:55
Medlem
Jäkligt roligt o läsa på de inlägg. Svenskarna vill att han ska känna sig svenskt o blattar vill att han ska förbli blatte. Men det viktigaste folk att glömmt att tala om var att han skulle använda suntförnuft o förbli en värdig människa. Jag försöker inte vara en moral tant lr nåt men va r skillnad mellan en svenne lr blatte förutom färgen. Är det så vi ser på folk. Ända sen barn fick jag lära mig att man ska bedöma folk efter deras handlingar och inte va de har för hudfärg (oj va mina föräldrar o lärare ljugit för mig). R själv en blatte från pakistan. Har bott i Svea-riket i snart 18 års. Även jag försöker vara en idealisk invandrare (fast har slutat vandra i sverige 18 års sen) så går det inte en enda dag där jag inte blir påminnd om att jag ska vara tacksamt för att vara här. Tacksamt för vadå. Tacksamt att jag jobbar 13 timmar o dagen 6 dagar i vecka. Tacksamt för att jag sköter mig o aldrig någonsin varit inblandad i något skit me lagen. Tacksamt att se folk i min ålder(både svennar o blattar) åker omkring i fetta snygga bilar o verkar ha all tid i världen för att sitta på fika medan man själv sitter o jobbar som ett djur o försöker överleva.

Minns mina första dagar i Sverige att blattar var kända för att de stank av vitlök o var lata. Visa mig en svenne som äter en kebab (som tydligen ska vara svensk husmanskost) utan vitlök sås. Alla klagar på att sverige har tok mkt invandare här. Va vore Det Svenska folk utan invandringen. Shit ni visste inte va ni skulle göra me era skogar o allt järn ni hade om det hade inte varit för blattar o invandringen. Inte nog att tala om odla potatis o vete. Knäckebrödet (omfg) skala av barket från björk för att kunna överleva.

Så tänk folk innan ni kommentera. Sverige r byggd på både svennar o blattar ryggar o det r VI(alla svennar o blattar) som håller detta landet.
Senast redigerad av NotoriusLola 2008-05-16 kl. 05:57.
Citera
2008-05-16, 07:43
Medlem
Mr wide hills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deMaru
För helvete! Jag hatar när folk hävdar att svenskar är fega hit och dit.

Jag är fan inte feg. Jag står upp för mig själv och mina åsikter. Visst jag blir kallad rasist hela tiden men jag står ändå upp för mig själv.

Jag hävdar att blattar är fega ryggradslösa fittor som bara kan slåss 5 mot 1. Det är därför alla blattar är så jävla äckligt trevliga när de är själva. Men när de blir flera då jävlar!

Äckliga hycklare!

Vad duktigt av dig

Du står för dina rasistiska värderingar, vad gulligt

Jag pratar inte om när svennar slåss med kurder på nattvagnen din idiot!!

Det jag menade var att när man som utlänning pratar med svenskar så är alla överrens om att man är svensk i deras ögon. Sen här på forumet skriver alla att det är något alla svenskar säger medans de tycker något helt annat? Vad ska man då kalla dessa individer förutom fittor?

Jag har för övrigt aldrig hoppat på någon svensk utan anledning med en massa invandrarpolare för jag känner mer samhörighet med svenskar än somalier t.ex.

En person som inte kan något annat språk än svenska och bott här hela livet kan väl inte vara något annat än svensk eller?
Om ni är födda i Stockholm,bott där hela livet och håller på bajen. Hade ni förstått att folk hävdade att du var skåning för att din mamma bodde där innan hon flyttade till Stockholm och träffade din pappa?
Citera
2008-05-16, 07:48
Medlem
Mr wide hills avatar
Citat:

Vi har haft såna idioter här tidigare. De har lagt in ansiktsbilder på sig själva, eller ögon- och hårbilder, allt för att få något slags bekräftelse på att de duger. Oftast rör det sig om blandras-bastarder eller nazi-wannabes.

Snälla ni, vill ni få bekräftelse ställ upp i någon dokusåpa i TV, i stället. Säkert mycket mer givande för er.

Det räcker gott och väl för mig lill-Adolf. De flesta blattar med lite självinsikt såsom mig själv skiter nog fullständigt om ni ser oss som "äkta svenskar" eller inte svenne. Så länge ni är trevliga mot mig så är jag trevlig tillbaka.
Citera
2008-05-16, 08:26
Medlem
Thistles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr wide hill
Vad duktigt av dig

Du står för dina rasistiska värderingar, vad gulligt

Jag pratar inte om när svennar slåss med kurder på nattvagnen din idiot!!

Det jag menade var att när man som utlänning pratar med svenskar så är alla överrens om att man är svensk i deras ögon. Sen här på forumet skriver alla att det är något alla svenskar säger medans de tycker något helt annat? Vad ska man då kalla dessa individer förutom fittor?

Jag har för övrigt aldrig hoppat på någon svensk utan anledning med en massa invandrarpolare för jag känner mer samhörighet med svenskar än somalier t.ex.

En person som inte kan något annat språk än svenska och bott här hela livet kan väl inte vara något annat än svensk eller?
Om ni är födda i Stockholm,bott där hela livet och håller på bajen. Hade ni förstått att folk hävdade att du var skåning för att din mamma bodde där innan hon flyttade till Stockholm och träffade din pappa?

Tanken har aldrig slagit dig, att det inte är samma slags personer som du pratar med i vardagen, som sitter och skriver på I&I på flaskback?
Citera
2008-05-16, 08:29
Medlem
Jazzils avatar
Citat:
Anledningen till att jag var lite försiktig är ju för att jag inte känner människan, och inte har en aning om hur han ser ut. Klart att de flesta svenskar inte ser en svartskalle som svensk, inte ens om han är adopterad och uppför sig helsvenskt, eller om han är rasblandad. Detta är ju fullkomligt naturligt, och dina inlägg i denna tråd gör mig alldeles varm i hjärtat. Det finns hopp.

Personligen så tror jag dom flesta människor ser tex en "svartskalle" som adopterad som svensk...
Har nog inte träffat någon som inte ser dom svarta som jag känner som är adopterade som svenskar...

Det handlar mest om man har haft svarta adopterade vid ung ålder, då lär man sig snabbt att det inte på något sätt finns en skillnad på personen.

Man kan ofta väldigt snabbt se om det är en adopterad svart eller en invandrad svart enbart på att titta på kroppshållning, hur personen tittar på folk/omvärlden, hur den svarta går/för sig, hur den svarta klär sig mm...
Så man kan ibland avgöra det på avstånd utan att ens pratat med människan.
Citera
2008-05-16, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Du kommer aldrig att bli accepterad som svensk. Oavsett vad du gör kommer du alltid att bli behandlad som blatte och bakom din rygg kommer de riktiga svenskarna att skvallra föraktfullt om dig.

Jag säger inte detta för att jävlas. Jag har själv sett detta beteende från svenskar när de har talat om andra assimilerade invandrare. Svensken är en falsk och feg person. Han kommer aldrig att säga framför dig hur det egentligen ligger till. Men du känner nog själv. Det enda sättet att få respekt bland svenskar är att uppträda med auktoritet. Då blir de fogliga, följsamma och trevliga.

Oavsett hur svensk du försöker bli kommer du alltid att ha Balkan-blod i dig. Du kan inte förneka det. Och inom dig vet du var du egentligen hör hemma.

pure bull shit....

jag har aldrig stött på en integrerad blatte som haft problem med svenskarna och att svenskarna pratat bakom ryggen på denne. detta är nog ett fenomen som är ganska lite utbrett och jag är uppriktigt ledsen att du har så dåliga erfarenheter.

men jag håller med att en självsäker hållning, dock ej arrogant, är en bra metod för att komma in i ett sammanhang. detta gäller dock generellt och inte bara med svenskar. jag förstår ärligt talat inte din bitterhet mot svenskarna eftersom du inte förkastar en möjlighet att lägga in en provokation eller ett förklenande omdöme om dem.
Citera
2008-05-16, 09:45
Medlem
skadusägas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Ska vi slå vad? En mulatt är inte svensk och den uppfattningen delar nog alla svenskar innerst inne. "Ja han är svensk, fast inte etniskt svensk dårå..". Hans vilda segerdans med tungan utanför tyder ju åtminstone på att de afrikanska generna satt sina spår i beteendet...

hur många i den här tråden är etniska svenskar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in