2008-05-14, 18:11
Medlem
carbsons avatar
hej.
installerade Folder Lock för att kunna låsa mappar o filer, men fick inte den att låsa mapparna. de gick ju gå in i dom ändå. så då ville jag avinstallera skiten. men de går fasen inte. man måste starta programmet o skriva in sitt lösenord o sen trycka på uninstall. men då händer inget.
o de går inte ta bort de från lägg till/ta bort programm

har vista så de kan ju vara de som fockar upp de.

så nu letar jag efter ett sätt eller programm att ta bort skiten permanent + ett annat bra o enkelt programm för att låsa mappar/filer med ett lösen ord.

tack på förhand
Citera
2008-09-03, 15:54
Medlem
carbsons avatar
bump
Citera
2008-09-03, 16:13
Medlem
X_surfers avatar
Testa med att köra en systemåterställning.

För övrigt kan du enkelt begränsa åtkomsten till mappar med Vistas inbyggda funktioner förutsatt att ni har flera användarkonton på burken.
Duger inte det borde du kanske kika på TrueCrypt
Citera
2008-09-03, 19:20
Medlem
testa programmet unlocker som jag använt för att fixa typ samma problem med folder access. vet inte om det funkar med folder lock men du kan ju testa iaf

http://www.softpedia.com/get/System/...Unlocker.shtml
Citera
2008-09-03, 23:23
Medlem
carbsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X_surfer
Testa med att köra en systemåterställning.

För övrigt kan du enkelt begränsa åtkomsten till mappar med Vistas inbyggda funktioner förutsatt att ni har flera användarkonton på burken.
Duger inte det borde du kanske kika på TrueCrypt
a nu var de säkert ett halvår sen jag installera de, o jag har velat ta bort de sen dess. så systemåterställning går bort.
har tittat på truecrypt.lite för krångligt. alltså jag har inga problem med krångliga program, men nu var jag ute efter nått enkelt.
jag har inte fler användarkonton på den här datorn, o de tänker jag inte ha.den e min o bara min:P
Citera
2008-09-03, 23:24
Medlem
carbsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fr0sty
testa programmet unlocker som jag använt för att fixa typ samma problem med folder access. vet inte om det funkar med folder lock men du kan ju testa iaf

http://www.softpedia.com/get/System/...Unlocker.shtml
tack ska titta på de
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in