Nu har allting skitit sig pga. att vi inte pratat och jag trodde pga ett antal indicier från hennes håll att hon bara utnyttjat, eller inte längre kände starkt för mig och därav så gjorde jag världens dummaste grej, följde med hennes bror hem.. Min avsikt var inte att ha sex med honom utan det var mer en grej antaglign för att hämnas på henne eftersom hon fått mig att känna så in i helvetes starkt för henne och så lurar hon mig för att sticka till utlandet! Nu i efterhand visar det sig ju att det INTE var så.. Utan att hon känner lika mycket för mig bara det att hon inte ville pressa mig pga. det här med familjen osv.. Så indirekt har jag ju varit otrogen!!!!
Det är inte det allra värsta för att eftersom jag blev så chockad när hon ringde upp oss där mitt i natten och skrek o höll igång så blev det ju en skitkonstig reaktion ifrån min sida och jag vågade helt enkelt inte tala om för henne att vi hade haft sex, jag vill verkligen göra det och hon kommer lämna mig.. Jag är ett fruktansvärt korkat as och förtjänar henne inte men vet inte vad jag vill med mitt liv nu, när jag egentligen hade kunnat haft henne nu om jag bara öppnat käften och svalt stoltheten

Även när jag berättar så kommer det inte finnas en chans för mig att senare under lång tid bygga upp ett förtroende hos henne för mig eftersom hon flyttar utomlands om fyra veckor.. Jag har verkligen ställt till det... Vill bara klargöra att anledningen till att det blev sex trots allt med brodern är nog för att jag är så jävla vek och vill inte såra honom hller, men nu vet jag ju att det ENDA killar vill är att sätta på en, tänker aldrig mer "lära känna" någon kille som säger att det är det de vill ... Inte alla killar men de jag stött på...
Jag känner att jag vill prata med någon utomstående då jag inte har NÅGON i släkten eller vänner att prata med.. Vad har jag för möjligheter? Det allra bästa vore för mig att få prata med någon kristen kanske? Kan man prata med någon församling? Jag är ju inte insatt i kyrkan osv. kan man komma ändå och be om hjälp?