2008-05-11, 22:12
Medlem
Dronjaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Haha! Blir fan sugen på att börja spela 2:an nu igen.
En grej jag alltid stört mig på är att 2:an (vet inte om det var så i 1:an också) måste installeras på C:-disken. Likaså alla tillägg. Hoppas de ändrar detta i 3:an och man kan lägga det vart man vill.

Seriöst? Hehe, vilken miss av EA, imo.
Citera
2008-05-11, 22:15
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Haha! Blir fan sugen på att börja spela 2:an nu igen.
En grej jag alltid stört mig på är att 2:an (vet inte om det var så i 1:an också) måste installeras på C:-disken. Likaså alla tillägg. Hoppas de ändrar detta i 3:an och man kan lägga det vart man vill.

Jag har alltid installerat spelen på C:, så jag vet itne hur det där är. Men vi får hoppas att det ändrar sig så att du och jag kan börja spela det igen, haha!
Citera
2008-05-12, 10:55
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Absolutlegal
grafiken ser ju inte så annorlunda ut jämfört med tvåan

Citat:
Ursprungligen postat av virtoz
detta blir något att se fram imot alltid drömt om att gå ut på gatan med min sim.

Citat:
Ursprungligen postat av kNekarn
hur kunde jag få "alltid" att se ut som "aldrig" jag läste typ 5 gånger. Varje gång stod det "aldrig drömt om att gå ut..."

Vad gör ni på Flashback? Hem till Fragbite nu små gossar...
Citera
2008-05-12, 10:57
Bannlyst
Det kommer bli helt sjukt värt! Bästa tidsfördrivet.
Citera
2008-05-12, 12:29
Medlem
Kommer bli rätt lätt att klara den sociala biten när man får möjlighet att gå runt i staden.
Hoppas det blir möjligt att köpa i princip alla hus i staden och det finns fullt med affärer och andra liknande ställen som tex bank..
Vore soft om man kunde ta lån så man slipper spara som en tok.
Citera
2008-05-12, 16:19
Medlem
Glericuss avatar
Vore rätt coolt om de var realtime och online.
hmmm... min syster kommer att bli värre än mig när jag lira wow
Citera
2008-05-12, 17:24
Medlem
Nahibos avatar
fan.. jag måste erkänna att jag var riktigt inne i sims 1 ett tag.. hade en kille som var helt övergrym på allt, och allt han gjorde var att bjuda över morsans och syrrans karaktärer hela tiden så att dom kärade ner sig i han, flyttade in, och sen så dödade jag dom.. gjorde det kanske 4-5 gånger..

sen så försvann min karaktär.. jag har aldrig förstått varför..
Citera
2008-05-12, 19:10
Medlem
mesmiles avatar
Spelade 1:an ganska mycket. Den sista familjen jag skapade var 8 simmar stor och full av intriger och minnesvärda mornar; alla sov i samma rum och blev väckta av varandras väckarklockor som ringde vid helt olika tider.

Tyvär strök halva familjen med i en stor eldsvåda i köket. Jag slutade spela efter det, det gjorde för ont att se de överlevande sörja i trädgården där de omkomna begravdes
Citera
2008-08-13, 20:23
Medlem
Hundvalps avatar
Ser faktiskt lovande ut!
Citera
2008-08-13, 23:23
Medlem
Undra om simmarna kan döda varandra i denna? Tänk er svartsjukegräl som slutar med kniven..
Liket begravs på gården, grannarna börjar undra vart simmen är, simmar ringer.. Simföräldrarna hälsar på, polisen inkallas i ett sökande.. Sakta men säkert åker simmen in i fängelse och spelet är Game over..

Hmmmmmmm..
Citera
2008-11-04, 07:26
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=777535

Detta skulle vara drömmen. Satan vad kul det skulle varit. Men som sagt är det en dröm.
Citera
2009-01-21, 19:39
Medlem
-Jamaica-s avatar
Åh, jag längtar jättemycket! Ska bli skoj att kunna göra riktiga jättefetton som bara glider omkring och hatar sitt liv, mowhahaha!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in