2009-02-25, 13:23
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gudfadern.
Blir alldeles nostalgisk när jag ser tillbaka på The Sims och den livrädda känslan man hade när klockan slog över midnatt hos familjen Spökh... :P

Haha, ja ellerhur! När alla spöken väcktes till liv. Jag var typ bara tio år när jag fick spelet, och minns hur läskigt det var när man satt i vintermörkret och spökena började vakna.
Citera
2009-02-25, 15:14
Medlem
Gudfadern.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Haha, ja ellerhur! När alla spöken väcktes till liv. Jag var typ bara tio år när jag fick spelet, och minns hur läskigt det var när man satt i vintermörkret och spökena började vakna.
Ja, fy, samma här. Det värsta var ljudet när dem började vandra runt. Jag kommer ihåg att jag sänkte volymen skitmycket när familjen låg och sov för att undvika det hemska ljudet - "spökena-vaknar-ljudet"...
Citera
2009-02-25, 15:24
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ja, fy, samma här. Det värsta var ljudet när dem började vandra runt. Jag kommer ihåg att jag sänkte volymen skitmycket när familjen låg och sov för att undvika det hemska ljudet - "spökena-vaknar-ljudet"...

Åh just ja! Det var ju nåt obehagligt gnisslande ljud väl? Det var mycket bättre än i tvåan, då är ju bara spökena jobbiga och lämnar blöta pölar överallt.
Citera
2009-02-25, 15:32
Medlem
Gudfadern.s avatar
Citat:
Åh just ja! Det var ju nåt obehagligt gnisslande ljud väl? Det var mycket bättre än i tvåan, då är ju bara spökena jobbiga och lämnar blöta pölar överallt.
Jo det var nåt gnisslande men det läskiga var nån mörk röst (lät som en vanlig röst man saktat ner med något program) som bara lät. Jävligt läskig var den i alla fall :P

Btw, de blöta pölarna som de spöken i TS2 lämnar efter sig är kisspölar som de simmarna som blivit skrämda lämnat efter sig
Citera
2009-02-25, 17:02
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Jo det var nåt gnisslande men det läskiga var nån mörk röst (lät som en vanlig röst man saktat ner med något program) som bara lät. Jävligt läskig var den i alla fall :P

Btw, de blöta pölarna som de spöken i TS2 lämnar efter sig är kisspölar som de simmarna som blivit skrämda lämnat efter sig

Just ja! Fan vad läskigt det var. Fast skulle man spela det nu skulle man väll mest skratta...

Nej, det är det ju inte. Ibland när alla ligger och sover blir det ändå fläckar.
Citera
2009-02-25, 17:27
Medlem
Gudfadern.s avatar
Citat:
Just ja! Fan vad läskigt det var. Fast skulle man spela det nu skulle man väll mest skratta...

Nej, det är det ju inte. Ibland när alla ligger och sover blir det ändå fläckar.
Om du har "råkat" dränka dina simmar i en pool, då lämnar dem pölar efter sig, men aldrig annars. Jag vet att mina simmar pissat på sig då de blivit skrämda.
Citera
2009-02-25, 17:32
Awaiting Email Confirmation
Dyass avatar
Citat:
Om du har "råkat" dränka dina simmar i en pool, då lämnar dem pölar efter sig, men aldrig annars. Jag vet att mina simmar pissat på sig då de blivit skrämda.
Om en sim drunknar och sen blir ett spöke kommer simmen att lägga pölar lite överallt, rätt störande faktiskt
Citera
2009-02-25, 18:42
Medlem
Gudfadern.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyas
Om en sim drunknar och sen blir ett spöke kommer simmen att lägga pölar lite överallt, rätt störande faktiskt
Precis, men pöllämnandet gäller bara drunknade simmar inte eldoffer, åldringar, flugsvärmsoffer etc.

Störande - ja
Citera
2009-02-25, 21:43
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:

Det har jag inte tänkt på. Tycker alla lämnar blöta märken. Fast jag kanske råkade dränka dom alla. Lätt hänt lixåm!
Citera
2009-03-17, 10:33
Medlem
supermassives avatar
På tal om döda simmar - kolla hur de kommer att se ut som spöken i trean! (Om ni inte redan har sett vill säga.)

http://pc.ign.com/dor/objects/802129/the-sims-3/images/the-sims-3-20090116030423265.html?page=mediaFull

Lite skillnad från tvåan:
http://www.simsgamer.com/wp-content/uploads/2007/09/the-sims-2-bon-voyage-60.jpg

Jag tycker att det ser lite fränt ut iallafall!
Citera
2009-03-29, 00:37
Medlem
Ramaskriets avatar
Jag anser att det är dags att väcka The Sims 3-tråden nu! Jag har ströläst denna tråd lite, men inte sett något release-datum nämnas, så här kommer det:
Citat:
Från http://thesims3.ea.com/view/pages/newsItem.jsp?item=-637713212
Vi ser verkligen fram i mot att släppa The Sims 3 till PC och Mac den 4 juni. Vi fick lite extra tid att finjustera spelet och resultatet blev en ännu bättre spelupplevelse och vi längtar verkligen efter att ni ska få se det med egna ögon.
Sådär har vi det svart på vitt. Den fjärde juni - någon annan en jag som håller på att tagga sönder?
Citera
2009-03-29, 00:49
Medlem
The Crashs avatar
Sims var underhållande förr =( Har alla ettans expansion - orginal, och samma med tvåan. Men tror jag kommer passa på trean. Känner att Sims inte är min grej längre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in