Citat:
Ursprungligen postat av Warzius
Köp skivor, t.ex.
Genesis - Nursery Cryme
Pink Floyd - Animals
Van Der Graaf Generator - Pawn Hearts
King Crimson - Red
Black Sabbath - Master Of Reality
Nick Drake - Bryter Layter
Yes - Close To The Edge
Jaco Pastorius - Jaco Pastorius
Stanley Clarke - School Days
Camel - Moonmadness
Jag var på väg att totalsåga dig, för inte fan kan du rekommendera några skivor till en tjej du inte vet ett skit om? Men när jag såg att du rekommenderade Master of reality så tänkte jag om. Skål.
TS: Hur gamla är ni? Spelar självklart roll. Om dyra väskor och smycken spelar roll så tippar jag på runt 18.
Frågan är egentligen va hon kommer att köpa åt dig? Se till att matcha ditt val av present om det är möjligt.
Målet du bör ha är att köpa något totalt oväntat, unikt och överraskande.
En sexleksak ur det dyrare skiktet är något ni båda kan ha glädje av länge. Kör hårt!
En resa är självklart bra också, med den obligatoriska kameran om hon nu inte har eller får någon.
Men det känns ändå lite tråkigt.. Du är hennes kille, du vill vara den som ger henne THE gift. En grej som alla hennes fnittriga väninnor blir avundsjuka på och din tjej blir glad varje gång hon tittar åt saken.
Även där gäller det att vara unik.
Du kan också vara extra unik och ge fan i att köpa någonting åt henne öht! Skulle hon titta frågande åt ditt håll och gnälla på att hon inte fick någon present så klappar du till henne i ansiktet.