2008-05-11, 18:17
Medlem
Chicano_u-turns avatar
Jag köpte en resa till Spanien för oss två.
Vart klockers och hon blev skit glad!
Så en resa röstar jag på
Citera
2008-05-11, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Jag köpte en resa till Korfu, förra året var det

Det där var nog en jävligt bra idé. Blir väl inte riktigt en present eftersom vi båda tar studenten, men skulle det inte kunna vara okey som presenter till varann att vi åker dit tillsammans?

jaloux: Självklart är jag mån om mitt revir
Men det är inte så. Hon brukar som sagt vilja låna mitt och har även sagt att hon skulle vilja ha ett likadant med mitt namn på.
Citera
2008-05-11, 18:36
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tmerhi
Det där var nog en jävligt bra idé. Blir väl inte riktigt en present eftersom vi båda tar studenten, men skulle det inte kunna vara okey som presenter till varann att vi åker dit tillsammans?

jaloux: Självklart är jag mån om mitt revir
Men det är inte så. Hon brukar som sagt vilja låna mitt och har även sagt att hon skulle vilja ha ett likadant med mitt namn på.

Klart som fan att det blir en present! Hon lär knappast bli grinig för att resan inte känns som en present!
Citera
2008-05-11, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Klart som fan att det blir en present! Hon lär knappast bli grinig för att resan inte känns som en present!

Nja, jag vet inte. Hon börjar få samvete. Hennes mamma tycker det blir lite mycket också, när hon fyllde år fick hon saker till ett större värde än hennes skilda föräldrar gav tillsammans. Tror det landade på 12k eller något sådant. Dyr i drift

Anyway, vart åker man då? Rhodos? Ska ju helst vara lite romantiskt eftersom jag inte åker dit för att supa och ligga.

Edit:
Jag läste fel och förstod det som att du tyckte jag skulle bjuda henne. Såg det nu i efterhand.
Citera
2008-05-11, 18:44
Medlem
Späks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warzius
Köp skivor, t.ex.

Genesis - Nursery Cryme
Pink Floyd - Animals
Van Der Graaf Generator - Pawn Hearts
King Crimson - Red
Black Sabbath - Master Of Reality
Nick Drake - Bryter Layter
Yes - Close To The Edge
Jaco Pastorius - Jaco Pastorius
Stanley Clarke - School Days
Camel - Moonmadness

Jag var på väg att totalsåga dig, för inte fan kan du rekommendera några skivor till en tjej du inte vet ett skit om? Men när jag såg att du rekommenderade Master of reality så tänkte jag om. Skål.

TS: Hur gamla är ni? Spelar självklart roll. Om dyra väskor och smycken spelar roll så tippar jag på runt 18.

Frågan är egentligen va hon kommer att köpa åt dig? Se till att matcha ditt val av present om det är möjligt.

Målet du bör ha är att köpa något totalt oväntat, unikt och överraskande.

En sexleksak ur det dyrare skiktet är något ni båda kan ha glädje av länge. Kör hårt!

En resa är självklart bra också, med den obligatoriska kameran om hon nu inte har eller får någon.

Men det känns ändå lite tråkigt.. Du är hennes kille, du vill vara den som ger henne THE gift. En grej som alla hennes fnittriga väninnor blir avundsjuka på och din tjej blir glad varje gång hon tittar åt saken.

Även där gäller det att vara unik.

Du kan också vara extra unik och ge fan i att köpa någonting åt henne öht! Skulle hon titta frågande åt ditt håll och gnälla på att hon inte fick någon present så klappar du till henne i ansiktet.
Citera
2008-05-11, 18:47
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Späk
Du kan också vara extra unik och ge fan i att köpa någonting åt henne öht! Skulle hon titta frågande åt ditt håll och gnälla på att hon inte fick någon present så klappar du till henne i ansiktet.

Haha, du kommer alltid på sådana lysande lösningar på folks problem!
Citera
2008-05-11, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Späk
Jag var på väg att totalsåga dig, för inte fan kan du rekommendera några skivor till en tjej du inte vet ett skit om? Men när jag såg att du rekommenderade Master of reality så tänkte jag om. Skål.

TS: Hur gamla är ni? Spelar självklart roll. Om dyra väskor och smycken spelar roll så tippar jag på runt 18.

Frågan är egentligen va hon kommer att köpa åt dig? Se till att matcha ditt val av present om det är möjligt.

Målet du bör ha är att köpa något totalt oväntat, unikt och överraskande.

En sexleksak ur det dyrare skiktet är något ni båda kan ha glädje av länge. Kör hårt!

En resa är självklart bra också, med den obligatoriska kameran om hon nu inte har eller får någon.

Men det känns ändå lite tråkigt.. Du är hennes kille, du vill vara den som ger henne THE gift. En grej som alla hennes fnittriga väninnor blir avundsjuka på och din tjej blir glad varje gång hon tittar åt saken.

Även där gäller det att vara unik.

och det var slutet på det sexlivet

Vi är 18 båda två och tar studenten nu i vår. Har ingen aning om vad hon ska köpa till mig och hon kommer inte berätta det heller. Så jävla svårt det här, vill toppa alla andra presenter som du säger.
Jag fastnade lite för resan, men vi har pratat om att åka till USA efter sommaren och då är det inte akuellt att åka på en charterresa också.

Får fråga henne hur det blir efter sommaren, annars får det nog bli resa
Citera
2008-05-11, 18:55
Medlem
JoffaJaffers avatar
en flygresa eller kryssning!
Citera
2008-05-11, 18:56
Medlem
supermassives avatar
Citat:

Vi är 18 båda två och tar studenten nu i vår. Har ingen aning om vad hon ska köpa till mig och hon kommer inte berätta det heller. Så jävla svårt det här, vill toppa alla andra presenter som du säger.
Jag fastnade lite för resan, men vi har pratat om att åka till USA efter sommaren och då är det inte akuellt att åka på en charterresa också.

Får fråga henne hur det blir efter sommaren, annars får det nog bli resa

Just det, kom på en grej. Nu vet inte jag hur din flickvän funkar, men något som inte är så jättepopulärt är om du köper en grej till henne nu för ett x antal tusen eller vad nu priset kan vara och hon kommer med en present på knappt 300:-. Vissa kan känna sig illa till mods för att de inte köpte en dyrare gåva. Men som sagt så vet jag inte hur din flickvän funkar och vilket pris hon har tänkt sig till din present.
Citera
2008-05-11, 18:57
Medlem
Wirfs avatar
En spa weekend eller nåt fan för mycket behöver du inte skämma ut henne då kommer hon till slut undra varför du inte ger henne bättre saker senare
Citera
2008-05-11, 18:58
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wirf
En spa weekend eller nåt fan för mycket behöver du inte skämma ut henne då kommer hon till slut undra varför du inte ger henne bättre saker senare

Word!

Det får inte bli förmycket av det goda!
Citera
2008-05-11, 18:59
Medlem
Späks avatar
Citat:

Eller början på ett nytt, mer spännande

Ok, om ni ändå ska resa så käns det spontant som att du borde satsa mer på något som anknyter till resan..

Ordna bokning på något saftigt SPA i Amerika, ett asfint hotell med allt included, en guidad visning på Mc Donalds osv.. Du förstår tanken?

Hitta något som anknyter till resan som smäller riktigt högt och anpassa själva presenten efter din dam och just hennes preferenser..

Måste passa på och fråga dig hur du kunde missa att det är 18årsgräns här på forumet när du registrerade dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in