• 1
  • 2
2008-05-11, 12:28
Medlem
Behöver lite hjälp med studentpresent till min flickvän.
Jag har ingen aning om vad man brukar ge bort så jag vill gärna ha lite tips.

Prisklass kan väl vara runt 1000-5000

Hit me!
Citera
2008-05-11, 12:31
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tmerhi

Hit me!
Klocka eller smycke med gravyr kanske vore något?
Citera
2008-05-11, 12:31
Medlem
Klockrents avatar
Skulle vara bra att veta lite vad det är för tjej. Vill hon ha ett stort dockhus eller ett presentkort på en tatuering? Du förstår vad jag menar.
Citera
2008-05-11, 12:35
Bannlyst
Citat:

Hit me!

Köp skivor, t.ex.

Genesis - Nursery Cryme
Pink Floyd - Animals
Van Der Graaf Generator - Pawn Hearts
King Crimson - Red
Black Sabbath - Master Of Reality
Nick Drake - Bryter Layter
Yes - Close To The Edge
Jaco Pastorius - Jaco Pastorius
Stanley Clarke - School Days
Camel - Moonmadness
Citera
2008-05-11, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klockrent
Skulle vara bra att veta lite vad det är för tjej. Vill hon ha ett stort dockhus eller ett presentkort på en tatuering? Du förstår vad jag menar.

En vanlig tjej ungefär. Vill varken ha dockhus eller tatuering. Eller jag vill inte att hon ska ha tatuering så det kan hon glömma

Har skämt bort henne rätt mycket med dyra väskor och kläder så jag vill gärna fortsätta hålla det på den nivån, men känns inte som att det passar som studentpresent. En fin klocka kanske skulle kunna vara något passande? Hon har visserligen redan tre stycken, men något i den stilen kanske.

Tack för tipset men skivor går bort
Citera
2008-05-11, 12:43
Medlem
Klockrents avatar
Hon kommer få fina klockor och smycken av familj, släkt och vänner. Så jag tycker du skall komma med något genomtänkt och personligt. Något hon nämnt att hon vill ha, när hon tror att du inte lyssnat. Eller något i den stilen.
Citera
2008-05-11, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klockrent
Hon kommer få fina klockor och smycken av familj, släkt och vänner. Så jag tycker du skall komma med något genomtänkt och personligt. Något hon nämnt att hon vill ha, när hon tror att du inte lyssnat. Eller något i den stilen.

Nja, jag tar studenten i år också och vi har inte pratat om vad vi ska ge varandra. Skulle kunna fråga henne vad hon vill ha, men det känns inte lika roligt. Hon brukar uppskatta det mer när jag kommer på det själv.

Funderar på att köpa ett guldhalsband med en bricka som det står mitt namn på. Jag har en sånt som hon brukar låna ibland. Blir det för egoistiskt?
Citera
2008-05-11, 15:13
Medlem
jalouxs avatar
Citat:
Funderar på att köpa ett guldhalsband med en bricka som det står mitt namn på. Jag har en sånt som hon brukar låna ibland. Blir det för egoistiskt?
Känns som en sådan present skulle få en ganska stark bismak av revirpissande, men det kanske bara är jag som tänker så. Något mer måste du väl kunna säga om henne än att hon bara är en vanlig tjej? Vad tycker hon om att göra? Vad har hon för fritidsintressen? Vad har hon för planer för framtiden?
Citera
2008-05-11, 15:22
Medlem
madzzs avatar
Citat:

Skriv jag alskar dig (I Love You)pa det i stallet.
Citera
2008-05-11, 15:26
Medlem
Stewie_griffins avatar
Jag köpte en resa till Korfu, förra året var det
Citera
2008-05-11, 15:29
Medlem
arnold2k5s avatar
om du ändå är uppe i prisklassen kring 5000 kronor så kör på en weekend eller nått sånt kanske?
Citera
2008-05-11, 18:09
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Jag köpte en resa till Korfu, förra året var det

Jag håller med lille Stewie där!

Köp en resa för endast er två, helst till ett ställe du vet att hon gillar är eller är intresserad utav att åka till. Det kommer bli hur romantiskt som helst!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in