Citat:
Ursprungligen postat av Reoshi
Meningen med mitt liv, för mig, är att må bra.. Och allt man behöver göra är att simtulera sig själv på rätt sätt.
...
Allt jag bryr mig om är att vara lycklig, och jag tycker det är underbart med första ciggen på morgonen, att efter att hållt sig en hel dag äntligen få sätta sig på toan och skita (så länge det inte är nån diarre skit), att veta att kvällen är räddad för att en bra film går på tv och att det finns mat i köket. Alla dessa små saker är min mening med livet, och jag är nöjd med det..
Jag vet inte om dina texter är rena floskler, eller en väldigt bra sammanfattning; pga. den utsatta situationen jag lever i just nu så har jag svårt att avgöra...
Dock betyder dem otroligt mycket för mig, det kan jag lätt erkänna. Ibland glömmer jag bort meningen med mitt eget liv oerhört lätt, vilket leder till smärtsamma komplikationer, men dina ord fick mig inse att det är exakt vad jag strävar, och borde fortsätta att sträva, efter.
Jag blir t o m glad när jag får diarré, det är mycket bättre än förstoppning! Och jag är glad för att jag saknar inga ben, armar eller andra organ. Jag blir glad när mitt "värsta" problem är vad jag ska välja för mat för kvällen...
Tack ännu en gång för dina ord...