2008-05-15, 14:09
Citat:
Ursprungligen postat av Nozick
Löjligt. Garanterar att de hade anledning till att göra så här. Polisen gör inget otillbörligt. Jag har aldrig haft problem med polisen i hela mitt liv, brukar till och med gå och prata lite med polisen när jag är ute i svängen. Händer aldrig något, de är trevliga tillbaka.
Visst, välkommen till verkligheten pucko. Göteborgskravallerna? Per Bill?
Osmo Vallo?
Jag var högst salongsberusad, och med rätta förbannad över att två poliser kör upp en ficklampa i anstocket på mig och frågar ut mig vem fan min pappa knullar med. En fjunig polis med mindervärdeskomplex blev så till sig i trasorna att han var tvungen att kontakta stationsbefälet över denna samhällsfara han snubblat över, högst två minuters gångväg hemifrån.
Citat:
Haha.
Vakten verkar ha varit bra på att läsa personer.
Ursprungligen postat av Arkie
Haha.
Vakten verkar ha varit bra på att läsa personer.
Hurså? Jag fick ju panik och råkade ut för en panikångestattack och stod och vrålade och dunkade huvudet och knytnävarna i dörren under säkert en timme? Jag trodde jag skulle dö därinne. Jag har jävligt svårt för att bli instängd, det drar upp grejer hos mig. Är det att läsa personer bra?
Jag har utskriven medicin för lätt depression, inte epilepsi som jag förvisso sade för att jag var beredd att göra vad som helst för att komma därifrån, hade runkat av en kille i vakten om det varit så.
De borde sannerligen ha kollat upp det med medicinerna i alla fall.