Citat:
Ursprungligen postat av Gullinburste
Inte alls - du är en pajas för att du slår in rutor på fyllen och sen gnäller över konsekvenserna. Visst, alla kan tabba sig efter för mycket kröka - men så här i efterhand är det väl bara pröjsa bötern och låta saken vara.
Ok det förstår jag, men saken är den att jag fan ångrade mig direkt efter jag had krossat rutan men då var det gjort typ. Har aldrig tidigare krossat ruta eller blivit tagen av polisen så det var väl delvis bra att dem gjorde det, med tanke på hur jävla packad jag varit många gånger. Alltså det som är skrämmande är att jag var mindre packad då än jag varit många gånger förut men kvaddade rutan, jag fattar inte vad det beror på, nån jävla snetändning i skallen. Bara igår var jag way mycket fullare än för ett par veckor sedan men gjorde inget dumt då.Vafan jag krossade rutan diskret också så dem behövde inte ha kommit. Jag har inte fått någr aböteslappar, tvivlar på att de kommer också, rutan hos polaren är inte ens fixad.
Det jobbiga är bara att de behövde stoppa in mig i en cell, när jag frågade efter typ 5 timmar så kom en kvinna och sa att jag hade inte så lång tid kvar, men när en kille kom och jag frågade sa han typ -Du har många timmar kvar, sen ska du höras. Det var jävligt varmt ute och jag ville bara typ åka till golfbanan och sen får jag ligga i en cell utan dagsljus, utan klocka, inga tillhörigheter och sen en lysrörslampa från taket som var några meter upp, ständigt påslagen. Fast snutarna verkade gilla mig ändå, då kvinnan släppte ut mmig snackade vi om allt möjligt så det var soft.
Hur länge har något fått vara i en såndär cell med bara madrass, man blir ju tokig om man är spiknykter och inte vet vad som ska hända eller hur lång tid man har kvar, men ingen har väl suttit längre än typ 10 timmar i sådana celler?