Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-05-08, 16:01
  #1
Avstängd
Anonym läsares avatar
Är detta blåtand-headsetet lika värdelst som det verkar? Det kostar ju ändå en bra slant, så det borde rmiligtvis vara schysst ljud i det.

Ljudet i mitt är helt kasst, jag hör personen väldigt lågt, men trots detta så gör det ont i örat för att volymen är så jäkla hög. Någon som vet varför? Är mitt defekt? Någon som har samma produkt?
Citera
2008-05-08, 17:53
  #2
Medlem
Mattias71s avatar
Har

En som funkar kanon riktigt bra ljud bättre än dom flesta jag har haft, s det är nog fel på din bara att lämna in och få fixad..
Citera
2008-05-08, 19:02
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym läsare
Det kostar ju ändå en bra slant, så det borde rmiligtvis vara schysst ljud i det.

Nja, inte nödvändigtvis. Det verkar vara väldigt designad (Jacob Jensen!) och inrikta sig mer på dessa typer av kunder än de som vill ha riktigt bra ljud. Många design-lurar är t.ex. riktigt skräpiga, men ser snygga ut.

Jag har aldrig prövat JX10 men om du köpt det på nätet är det bara att ångra det. Det troligaste är väl dock att det kan vara ett fel på just ditt ex, så kräv att få byta ut det. Om du får ont i örat och ljudkvaliten är dålig är det helt oanvändbart, enligt mig.
Citera
2008-05-09, 00:15
  #4
Medlem
h0lles avatar
det är rena rama skräpet jämfört med plantronics och SE tex. jobbar med telefonilösningar så har labbat en del med olika headset och kan säga att iaf 5020 och 2020 är värdelösa om det inte är perfekt kontorsmiljö.
Citera
2008-05-09, 01:03
  #5
Avstängd
Anonym läsares avatar
Grejen var ju att jag hittade det... men det är knappast värt att köpa laddare till det då. Åker i soperna helt enkelt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback