• 1
  • 2
2008-05-06, 21:15
Medlem
tions avatar
Fanns ingen bra tråd om synerlin, därför startade jag denna

Som många andra så tänkte jag ju inhandla efedrin/ephedra för att få en extra kick, en lust att träna, sänka suget efter sött samt helst stoppa småätandet.

Jag kollade runt lite och bestämde mig sedan för att jag inte ville ta efedrin och började istället leta efter någon bra ersättare. Jag hittade Synerlin med ämnet syferin som skulle ersätta efedrinet då det numera är olagligt att sälja i Sverige.

Det var inte många som gav synerlin bra kretik men det var inte heller många som själva hade testat det utan de flesta kommentarer löd likt "bantningspiller fungerar inte, det är bra kost samt träning som gäller.... bla bla bla"

Visst, Synerlin gör inte att du på magiskt sett förlorar fett, men det ger dig bannemej (stavning? :P) en raketstart! Och detta vet jag för att jag beställde 120*2 tabs från svensktkosttillskott.se och tog en st tab en timma före fotbollsträning i en vecka och jag har aldrig känt en sådan lust att springa och röra på mig, att jaga bollen. Det ger även fokus som ett kikarsikte.

Efter träningarna har jag fortfarande vart sugen på att röra på mig, tagit joggingturer klippt gräsmattan m.m.

Hur som helst, Synerlin mixat med träning och bra kost is teh shit! Värt att nämna är att mitt godisberoende, mitt småätande och mina superportioner inte längre existerar. Vilket snart inte heller mitt överflödiga fett kommer göra!

Tillslut vill jag bara säga att en ECA kur nog slår det mesta inom RRG (Rimlig Risk Gräns) Och att syferin säkert är grymt mycket svagare än efedrin. Men det funkar och den erfarenheten ville jag dela med mig.

MVH!
Citera
2008-05-06, 22:19
Medlem
devil_666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tion

Som många andra så tänkte jag ju inhandla efedrin/ephedra för att få en extra kick, en lust att träna, sänka suget efter sött samt helst stoppa småätandet.

Jag kollade runt lite och bestämde mig sedan för att jag inte ville ta efedrin och började istället leta efter någon bra ersättare. Jag hittade Synerlin med ämnet syferin som skulle ersätta efedrinet då det numera är olagligt att sälja i Sverige.

Det var inte många som gav synerlin bra kretik men det var inte heller många som själva hade testat det utan de flesta kommentarer löd likt "bantningspiller fungerar inte, det är bra kost samt träning som gäller.... bla bla bla"

Visst, Synerlin gör inte att du på magiskt sett förlorar fett, men det ger dig bannemej (stavning? :P) en raketstart! Och detta vet jag för att jag beställde 120*2 tabs från svensktkosttillskott.se och tog en st tab en timma före fotbollsträning i en vecka och jag har aldrig känt en sådan lust att springa och röra på mig, att jaga bollen. Det ger även fokus som ett kikarsikte.

Efter träningarna har jag fortfarande vart sugen på att röra på mig, tagit joggingturer klippt gräsmattan m.m.

Hur som helst, Synerlin mixat med träning och bra kost is teh shit! Värt att nämna är att mitt godisberoende, mitt småätande och mina superportioner inte längre existerar. Vilket snart inte heller mitt överflödiga fett kommer göra!

Tillslut vill jag bara säga att en ECA kur nog slår det mesta inom RRG (Rimlig Risk Gräns) Och att syferin säkert är grymt mycket svagare än efedrin. Men det funkar och den erfarenheten ville jag dela med mig.

MVH!
Var det Burn du köpte?
Jag har själv testat. Överdoserat kraftigt dessutom men märkte inte ett skit. Fick lite svårare att somna om jag intog dom för sent på kvällen, men de problemet får jag av kaffe också
Edit: De heter Synefrin
Tråden kanske passar bättre i träningsforumet
Citera
2008-05-06, 23:00
Medlem
peppe_s avatar
Devil?

Bara så du vet så innehåller "Burn" 50 mg synefrin medans "Synerlin" innehåller 150 mg.
Citera
2008-05-07, 05:28
Medlem
Burn har jag testat och visst svettades jag lite extra vid cardio men inget mer.

Dessutom tyckte jag de fick motsatt effekt uppiggandemässigt. Jag blev slö och ofokuserad av dem.

Kunde nog käkat koffeintabletter istället och erhållit samma effekter!
Citera
2008-05-07, 06:32
Medlem
tions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devil_666
Var det Burn du köpte?
Jag har själv testat. Överdoserat kraftigt dessutom men märkte inte ett skit. Fick lite svårare att somna om jag intog dom för sent på kvällen, men de problemet får jag av kaffe också
Edit: De heter Synefrin
Tråden kanske passar bättre i träningsforumet

Jag hade en känsla av att jag skrev fel men bestämde mig för att det nog var rätt :P Ber så mycket om ursäkt, naturligtvis är det Synefrin jag menar!

My Bad
Citera
2008-05-07, 09:23
Medlem
Citat:

MVH!

Samma gamla vanliga visa, "synerlin" ska låta medeciniskt och halvt dopingklassat och ska vara det nya revolutionerande defftillskottet.
Bullshit my ass .
Snart lanserar gymgrossisten säkert 2009 års revolutionerande deffprepp som funkar lika bra som clennisar o heter "effedrlin" .....*wahaha* dör av skratt.
grejja ironin !
Citera
2008-05-07, 13:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Louie
Samma gamla vanliga visa, "synerlin" ska låta medeciniskt och halvt dopingklassat och ska vara det nya revolutionerande defftillskottet.
Bullshit my ass .
Snart lanserar gymgrossisten säkert 2009 års revolutionerande deffprepp som funkar lika bra som clennisar o heter "effedrlin" .....*wahaha* dör av skratt.
grejja ironin !

Det roligaste av allt är när det kostar mer än t.ex. Rent Efedrin..
Citera
2008-05-07, 15:50
Medlem
tions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinnips
Det roligaste av allt är när det kostar mer än t.ex. Rent Efedrin..

Haha, Nej det roligaste av allt är. Att när någonting annat än effe fungerar, så börjar alla konservativa idioter gnälla
Citera
2008-05-07, 16:18
Medlem
fitnessman-s avatar
Citat:
Louie Samma gamla vanliga visa, "synerlin" ska låta medeciniskt och halvt dopingklassat och ska vara det nya revolutionerande defftillskottet.
Bullshit my ass .
grejja ironin !

Tycker ditt inlägg är lite löjligt. Synefrin är knappast något nytt revolutionerande har funnits länge. Efedrin är ju endast marginellt bättre om allt annat sköts på rätt sätt.

Till trådskaparen kul att du gillade tillskottet,är man inte efedrintorsk och går på skadliga doser kan dessa tillskott vara helt ok.
Citera
2008-05-07, 17:46
Medlem
Citat:

MVH!
Kul att allt funkade som de skulle!

MVH
Citera
2008-05-07, 18:32
Medlem
Soeders avatar
Det gjorde bra för min mage iaf. Sket mycket oftare och bra konsistens. Blev lite piggare. Men det går inte att jämföra med rent efedrin iaf...
Citera
2008-09-13, 19:40
Medlem
Keltons avatar
Synerlin är inget annat än 120 placebopiller. Käka i mig ett par stycken i hopp om att det skulle göra något. Det hände inget alls. Joo, man trodde ju det först. Stirrade djupt på sina händer i förhoppning om att de skulle börja skaka för att få bekräftelse. Gick ut och sprang skiten ur mig för att se ifall det hände nått. Klart det hände nått, jag sprang. Så om inget annat så höjer dem motivationen tills du inser att det är bogus.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in