2008-09-14, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devil_666
Var det Burn du köpte?
Jag har själv testat. Överdoserat kraftigt dessutom men märkte inte ett skit. Fick lite svårare att somna om jag intog dom för sent på kvällen, men de problemet får jag av kaffe också
Edit: De heter Synefrin
Tråden kanske passar bättre i träningsforumet

ush burn har jag provat för några år sedan blandat med effedrin fick halsbränna så de small om att.
Citera
2009-01-12, 04:10
Medlem
Kombinerade Synerlin med Animal m-stack för ca 2 veckor sedan, märkte inget speciellt med dom nya burkarna synerlin. Nu för tiden av de lilla jag har kvar i den nya variaten så överdoserar jag 2 tabletter alltid för att kunna få en någorlunda kick, men visst jag förlorade några kilo med hjälp av pillrena så nog funkar dom väl hyffsat.
Citera
2009-01-12, 11:08
Moderator
^Eazs avatar
Icke doping prepp.
Passar bättre i Träningsforat.

Doping -> Träning

/Mod
Citera
2009-01-26, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kelton
Synerlin är inget annat än 120 placebopiller. Käka i mig ett par stycken i hopp om att det skulle göra något. Det hände inget alls. Joo, man trodde ju det först. Stirrade djupt på sina händer i förhoppning om att de skulle börja skaka för att få bekräftelse. Gick ut och sprang skiten ur mig för att se ifall det hände nått. Klart det hände nått, jag sprang. Så om inget annat så höjer dem motivationen tills du inser att det är bogus.

Håller inte med, för min del hjälper det till ordentligt med att komma igång, och jag svettas avsevärt mer med än utan. visst rent effe är klart bättre.

Har även prova att ta tabletterna för att endast öka focus och pigghet då jag skulle köra en längre sträcka och jag hade verkligen inga problem att köra.
Citera
2009-01-29, 12:40
Medlem
Nån som kört på Meltdown från VPX?
Det är produkt innehållande synefrin och är bevisat bättre en effedrin+koffein
Citera
2009-02-26, 17:32
Medlem
Snigelfars avatar
Har jag fattat det rätt, Synerlin innehåller inte efedrin längre?
Citera
2009-02-26, 20:34
Medlem
LD50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kelton
Synerlin är inget annat än 120 placebopiller. Käka i mig ett par stycken i hopp om att det skulle göra något. Det hände inget alls. Joo, man trodde ju det först. Stirrade djupt på sina händer i förhoppning om att de skulle börja skaka för att få bekräftelse. Gick ut och sprang skiten ur mig för att se ifall det hände nått. Klart det hände nått, jag sprang. Så om inget annat så höjer dem motivationen tills du inser att det är bogus.
Ok, vilken av substanserna är det som ä verkningslös menar du?
För om det är placebopiller så skall ju inte någon utav ingredienserna ha någon effekt vilket vem som helst kan räkna ut att de har. Att DU inte kände effekt betyder inte att det är verkningslöst. Det finns tillräckligt med folk här som betraktar egna, subjektiva, erfarenheter som vetenskapliga sanningar.
Citera
2009-02-26, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snigelfar
Har jag fattat det rätt, Synerlin innehåller inte efedrin längre?

inga lagliga preparat innehåller efedrin eftersom efedrin är olagligt.
Citera
2009-02-26, 20:37
Medlem
LD50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rob-rob
Nån som kört på Meltdown från VPX?
Det är produkt innehållande synefrin och är bevisat bättre en effedrin+koffein
Att synefrin är tillåtet med inte efedrin borde väl säga att det inte är så?
Men det är klart att återförsäljaren utav synefrinprodukter säger att så är fallet.
Citera
2009-02-26, 21:46
Medlem
Snigelfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyNameIsNobody
inga lagliga preparat innehåller efedrin eftersom efedrin är olagligt.

Jojo, men längre.

Aja, tack, problemet löst.

Är det nåt man kan och borde knapra då? Är väldigt lame när det gäller kosttillskott eller tabletter. Tycker precis alla säger olika saker.
Citera
2009-07-07, 02:09
Medlem
tions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snigelfar
Jojo, men längre.

Aja, tack, problemet löst.

Är det nåt man kan och borde knapra då? Är väldigt lame när det gäller kosttillskott eller tabletter. Tycker precis alla säger olika saker.

Något innehållandes Ephedra om du nu mot förmodan inte redan hittat det svaret.
Citera
2011-04-08, 11:05
Medlem
tjo!
skrev en annan tråd om detta men tänkte att någon här kanske vet, funkar synerlin att använda tillsammans med ssri(fluoxetin)? Är inte så insatt i vad som krockar med ssri och söker med ljus och lykta efter info
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in