Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Ja. Mäklaren tror(!) ju dessutom att byggnaden är klassad som sjöbod, vilket omöjliggör längre vistelser där. Någon enstaka övernattning kanske. Eventuellt är han bättre insatt om man är en seriös spekulant.
Det fanns väl varken toalett eller badrum, det borde ju diskvalificera det som bostad överlag? Det känns inte som att man kan använda det till mycket annat än vindskydd när man ska grilla och kanske någon övernattning. Fanns det ens rinnande vatten? Då känns 450 000 plötsligt rätt dyrt.
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
http://www.svenskfast.se/hemnet/pages/ObjectView.aspx?objectid=3TPR9JJKN6581GFQ
Mina föräldrar bor bredvid och har sett detta hus förvandlas från ett ruckel till att de blåst ut exakt allt, till detta färgsprakande hus. De har inte bott där speciellt länge och nu är det ute till försäljning.
Kanske de måste sälja för att bekosta alla dessa polacker som varit där och byggt...

Vad vet jag?
Jag fick brytningsfel av deras inredning. Mäklarbilderna med kontrast och färgmättnad uppdragna upp i himlen gjorde inte saken bättre heller. Man önskar att de kunde tänka lite själva och fatta vilka gånger det är läge att försöka dra ur lite mer färg, och i vilka lägen färgen som finns räcker bra ändå