Citat:
Ursprungligen postat av
CarolynHax
Men insåg du direkt precis hur lägenheten såg ut? För det är det jag försöker säga: Den där lägenheten är inte hederligt presenterad.
Håller med om att bilderna var vilseledande, olika bilder på samma rum med olika möblering och antagligen så står fotografen så intryckt i väggen att h*n smälter in i tapeten.
Spegelgarderoben ger verkligen sin illusion om att rummet är större. Gillar inte att tv,n skyms av trappräcket, jag menar när du halvligger i soffan så ser du ju bara massa galler, fotografen står ju upp.
Ett glasräcke hade varit bättre och fått rummet att kännas större då det där räcket i sitt utförande får blicken att fastna på det och det förminskar rummet.
Vansinnigt fult fallskydd vid stegen upp på loftet. Med lite ändringar kan det bli mycket snyggare, men löjligt dyrt för något så litet.
Edit. Gillar tanken på att slå ut väggen och göra ett stort kök på nedre plan med en liten soffa intryckt någonstans och köksbord så får man en ganska skaplig sällskapsyta där nere. Trappan skulle jag riva ut och bygga en platsbyggd med förvaring under trappstegen.
Edit nr2. Såg just att spegelgarderoben är relativt djup, på ritningen är det en ytterdörr inne i garderoben. Det var liksom en stor liten lägenhet.