2008-05-07, 21:46
Medlem
Vilken stil!

Är det rimligt att anta att kapitalet kommer från kriminella bilaffärer eller dylikt? Smörjgropen, fyra garage, sprayfärg på golvet. Övervakningssystem, hög mur, insynsskyddat.

Haha, notera bildtexterna.

Vi öppnar huvudentréns dörr och stiger in...

Exklusiva materialval hela huset igenom
- absolut, guldspraymålad plast och kaklade väggar.

Vi går vidare in i köket
Här finns allt man kan önska

- japp, allt utom god smak
Citera
2008-05-07, 22:28
Medlem
Jag skojar inte nu... jag mår fysiskt illa när jag ser alla speglarna. Jag skulle spytt efter 2 minuter i det huset.

Jag skulle fan i mig hellre bott i lustiga huset på jäkla Axels Tivoli.

Jag skulle inte tacka nej till att få skiten dock, och sälja det direkt.
Citera
2008-05-07, 22:30
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alan Alda
Helt otroligt !
En dam, född 1933, verkar stå skriven som boende i fastigheten.
Svenskklingande efternamn och traditionella svenska förnamn.
Målvakt.
Synd att det inte är någon allmän visningm kunde vara ett lagom spännande helgnöje att inspektera eländet med egna ögon...
Senast redigerad av Raoul 2008-05-07 kl. 22:35.
Citera
2008-05-08, 08:48
Medlem
Är det bara jag som tänker att det här huset bebotts av swingers? Jag låter mina fördommar flöda.

- klinkers och speglar överallt. I min värld gillar sådana människor speglar och klinkers för att det är lätt att spola när man har haft sina tillställningar...

- hål i väggen in till sovrummet så att man kan stå utanför och titta in på eventuella aktiviteter.

- insynsskyddat läge med fyra garage - alla har väl alla hört om hur man lägger bilnycklarna i en skål och använder det som lotter för vem som skall vara med vem underkvällen.

- garage inrett som bio. Efter att ha sett soffan och bion har jag en distinkt känsla av att det inte är bilar man smörjer upp i gropen...

//Masse
Citera
2008-05-08, 17:04
Medlem
chillionaires avatar
Två riktigt vidriga skapelser, nu förstår man var de får alla porrfilms miljöer ifrån.

Det första huset är väldigt roligt, kan se mig en man i vita och blå seglarkläder och mustach som står där och öppnar en champagne flaska..
Citera
2008-05-08, 19:22
Medlem
Nailss avatar
[Första huset]
Jag tycker att "perrongen" är jäkligt rolig. Komplett med tak, rund väntklocka och parkbänkar åt var sitt håll. Om man kollar på flygfotot över huset så får man en fin uppskattning över hur mycket asfalt det ligger där... Fotot är taget 2004 - och då ser man fyra träd istället för perrong. Det ser ut som om att dessa träd är nedklippta till bara stammen och sedan använts som som pelare för perrongen...

Av bilderna att döma är det en mycket mycket sjuk människa som bor där.

Roliga detaljer: Kolla in guldbåten som står i trappan, de två platt-tvs som är vända mot varandra, klinkers på hela övervåningen etc etc... Vem fan vill förresten ha speglar på alla väggar i kontoret!?
Citera
2008-05-08, 19:46
Medlem
Jag vet vad det är för kille som bor i huset. Det är ju han Presidenten i Mostalainen MC
Citera
2008-05-08, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubiken
Jag vet vad det är för kille som bor i huset. Det är ju han Presidenten i Mostalainen MC

Leifi Plomeros
Citera
2008-05-08, 22:48
Medlem
chillionaires avatar
En nyrik öststats influerad MTV cribs skapelse..

Det här "objektet" i Norrköping, har varit till salu hela våren, förstår varför det inte har blivit sålt..

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/47171
Citera
2008-05-08, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzifer
Leifi Plomeros

Citera
2008-05-08, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chillionaire
Det här "objektet" i Norrköping, har varit till salu hela våren, förstår varför det inte har blivit sålt..

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/47171

Vad tänker du på då? :P jag tycker änna det huset ser mysigt ut. Om man bortser från prislappen och färgerna i köket
Citera
2008-05-08, 23:47
Medlem
Antevantes avatar
Fy fan. Dessa exempel bevisar att pengar och god smak sällan kombineras...
Undrar varför det är så?

Varbergshemmet är minst vidrigt....En hel jävla vinkällare och 8 flaskor vin....snyggt
Senast redigerad av Antevante 2008-05-08 kl. 23:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in