Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Åh, det är ju bara att flytta in.
Undrar om förre ägaren dött plötsligt?
Hur tänker mäklaren? Ibland är det bättre att inte visa så mycket bilder..
Undrar om bohaget ingår i köpet 😳
Ja eller hur, hur sjutton tänker mäklaren?, och är det dödsbo borde ju dödsboet städa upp åtminstone det värsta.
Citat:
Ursprungligen postat av
mortill2
Ja jösses....men det ser ju ut som om ägaren kanske gått bort och det blev stående. Tidningen på köksbordet är från 2010. Så det kan ju ha stått sen dess 🤔. Fast å andra sidan vet jag inte om den typen av knäckebröd fanns för tio år sen. Hursomhelst....konstiga bilder, framförallt bilden på koksbordet med allehanda smulor, smutsdisk etc....stillstudie i en ungkarlslya typ.
Sen...lite varstans låg det godispåsar och chips. Det förvånar mig inte iofs att det ser ut som det gör. Det bor mycket udda människor i de norduppländska skogarna.
Det kan ju vara så. Sly och småträd på tomten i storleken de är passar ju bra in på tiden 10 år. Knäckebröden i de där stora paketen med hela runda skivor i har funnits så länge jag minns iaf

. Haha ja att det finns mycket skumma typer på norduppländska landsbygden håller jag definitivt med om, bor i norduppland själv så har sett en del, flyttade hit från Stockholmsområdet för några år sedan
Citat:
Ursprungligen postat av
heavenorlasvegas
Så jävla äckligt. Det borde tillämpas omvänd budgivning tills någon får betalt för att ta över eländet.
Ja det är ju nära på att det skulle vara så