2009-05-19, 14:27
Medlem
Deliras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Desto mer man tittar på det där köket, desto mer vedervärdigt blir det. Hur i helsike kan man blanda stilar sådär? Jag tycker det är synd ibland när de tar gamla lägenheter och river ut allt för att sätta in ett svart högblankt kök. Men här har de verkligen tagit det till en högre nivå. Vem ska betala nästan fyra miljoner för det där eländet?

Ja... Jag önskar bara att någon dåre köper skiten så jag slipper se den på hemnet hela tiden.
Citera
2009-05-19, 14:28
Medlem
Deliras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supreme100
Jag tycker att den där lägenheten (Hall +badrum +kök) luktar sent 80-tal tidigt 90-tal.

Visst gör den det. Den blir dock inte mer smakfull för det.
Citera
2009-05-19, 16:17
Medlem
eskimås avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delira
http://www.maklarringen.se/Templates/Public/Pages/ObjectImages.aspx?objectid=OBJ29011_975117711

Totalt misshandlad sekelskifteslägenhet på Söder. Fy fan...

Kolla i vardagsrummet, idioten har borrat fast persiennerna i takstukaturen...

Borde inte de sitta i fönsternischen?
Herregud alltså...undrar vilken aphjärna som bor där?
Citera
2009-05-19, 16:41
Medlem
supreme100s avatar
Citat:
Visst gör den det. Den blir dock inte mer smakfull för det.

Hehe, VERKLIGEN inte!
Citera
2009-05-19, 16:49
Medlem
uberalles avatar
Citat:
http://www.maklarringen.se/Templates/Public/Pages/ObjectImages.aspx?objectid=OBJ29011_975117711

Totalt misshandlad sekelskifteslägenhet på Söder. Fy fan...

HAHA tycker puman är jävligt porrig, ska nog installera en sån hörna i mitt egna hem
Citera
2009-05-19, 17:12
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uberalle
HAHA tycker puman är jävligt porrig, ska nog installera en sån hörna i mitt egna hem

Hehe, den är verkligen rena Miami Vice. Eller något som skulle passa i den där knasiga lägenheten i "Tre män och en baby". Lite roligt och kitschigt, men sjukt jävla felplacerat i en sån lägenhet. Om jag skulle vilja bygga något riktigt udda skulle jag köpa mig en stor miljonprogramslägenhet som är helt utslätad från början och där man inte måste våldta något klassiskt för att få det som man vill ha det...
Citera
2009-05-19, 22:34
Medlem
Köket är ju helt absurt. Ett vanligt rum, med kakelugn och stuckatur, där man har slängt in några rostfria bänkar från nåt storkök. Mitt i detta sätter man en liten vedugn (?) med kryddställ under. Mittemot ser det ut som en vanlig spis, som det hänger nån sorts kolfilterfläkt över. Sen nåt jävla galler på väggen. Den gamla fina spegeldörren som satt längst bak har man slitit ut och ersatt med en rostfri plåt.

Nåt av det fulaste jag sett.

Vem gör så. Ryssar? Tyskar? Polacker?
Citera
2009-05-20, 05:23
Medlem
tzjs avatar
Fy fan. Ser ut som om en rumänsk drogbaron som fått sin första lägenhet och inte har en jävla aning om hur man inreder.

Det jävligaste jag sett.
Citera
2009-05-21, 18:52
Medlem
Hahaha, älskar era kommentarer om "drognästet"
Citera
2009-06-27, 15:42
Medlem
Den minsta lägenhet jag sett i Sthlm innerstad!
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/460948

800k i insats och 500 spänn i hyra! Grym boendekostnad(1600 med dagens ränta, 2700 om räntan stiger med 2%, via SHB) för en student naturligtvis, och då får man ändå en lgh på Östermalm.
Så länge man inte har svårt för små utrymmen är den ju perfekt

Tror nog att jag personligen skulle ha väldigt svårt att bo i något så litet...
16kvm...
Citera
2009-06-27, 16:11
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAE
Den minsta lägenhet jag sett i Sthlm innerstad!
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/460948

800k i insats och 500 spänn i hyra! Grym boendekostnad(1600 med dagens ränta, 2700 om räntan stiger med 2%, via SHB) för en student naturligtvis, och då får man ändå en lgh på Östermalm.
Så länge man inte har svårt för små utrymmen är den ju perfekt

Tror nog att jag personligen skulle ha väldigt svårt att bo i något så litet...
16kvm...
Skulle jag lätt kunna tänka mig att köpa om flytt var aktuellt
Citera
2009-06-27, 16:22
Moderator
rotadents avatar
Den där minilägenheten måste funka bäst som övernattningslägenhet för veckopendlare eller folk som vill ha någonstans att slagga när de inte orkar åka ut till villan på kvällen... Har man 800.000 kontant kostar det ju bara en femhundring att ha lägenheten sen, det är ju klart överkomligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in