Välkomnade hall måste vara auto-correctiska för
Welcome to hell.
Jag har en kompis som bor i något av de där husen, det verkar klart mycket bättre än de fula husen vid frölunda torg, men jag känner då inget sug att flytta dit.
Jag hade VERKLIGEN velat se mäklarens min när han/hon gjorde entré första gången